
JoJo Siwa ovih dana je u središtu pozornosti zbog sudjelovanja u showu "Celebrity Big Brother" u kojem ju je izvrijeđao Mickey Rourke
Ovih dana u Ujedinjenom Kraljevstvu je krenula nova sezona reality emisije "Celebrity Big Brother", u kojoj se natječu glumac Mickey Rourke i bivša plesačica i influencerica JoJo Siwa. Upravo su njih dvoje u središtu velikog skandala nakon niza Rourkeovih homofobnih ispada prema 21-godišnjakinji, od komentara kako neće biti gay ako on ostane dulje od četiri dana, do najave kako će glasati da izbaci lezbijku što prije, uz korištenje uvredljivih žargona za LGBTQ+ zajednicu.
Mickey Rourke is disgusting.
— Chelsie (@Lokiusisreal) April 10, 2025
The way he spoke to Jojo was unnecessary and disgusting 🤮 pic.twitter.com/mnbMH0pb1w
Iako se ispričao, što je Siwa prihvatila, oglasila se i njezina djevojka Kath Ebbs koja je i sada izvrijeđala 72-godišnjeg glumca, kojem je prijetilo izbacivanje.
Siwa je prije četiri godine otkrila kako je queer, no njezin utjecaj seže još u doba kada je bila dijete. Njezin otac je poljskog porijekla, zbog čega se proteklog ljeta u više navrata nudila poljskoj televiziji TVP da predstavlja Poljake na Eurosongu u Baselu.
Još kao dijete je krenula na satove plesa, a javnost ju je imala prilike upoznati u reality showu "Dance Moms", gdje je sudjelovala dvije sezone. Iako nije bila najmlađa, a ni voditeljica škole Abby Lee Miller nije bila njezina velika obožavateljica, stekla je veliki broj poklonika zahvaljujući svojem šarenom stilu, plave kose koju je počela bojati kada je imala tek dvije godine, frizurama i velikih mašni koje su postale njezin zaštitni znak.
Slavu iz "Dance Moms" prenijela je na YouTube, gdje je objavljivala pjesme, vlogove, plesne videe, izazove i druge sadržaje. Do danas, na kanalu je prikupila preko 12 milijuna pratitelja.
Osim kanala na YouTubeu, Siwa ima svoj brend koji uključuje odjeću, obuću, igračke, nakit i druge proizvode. Veliku grešku je napravila 2024. godine kada je pokušala napraviti potpuni rebranding svog imidža, napustivši šarene boje u korist crnih kožnih kostima i šminke inspiriranog grupom KISS. Taj rebranding je pokušala opisati s onim Miley Cyrus u vrijeme objave albuma "Bangerz". Međutim, njezin prvi singl Karma je doživio neviđen broj negativnih kritika, a na kraju se otkrilo i kako je pjesma stara 11 godina te je trebala biti upravo na "Bangerz".
Iako je započela karijeru u svijetu plesa, utjecaj JoJo Siwe se proširio u glazbeni i modni svijet, iskorištavajući svaki potencijal interneta, čime je postala prepoznatljiva osoba u showbusinessu.
1/7 >>
Pogledaji ovu galeriju
1/35 >>
Pogledaji ovu galeriju
Pogledaji ovo
Pogledaji ovo
Pogledaji ovo
Pogledaji ovo