Povodom nadolazećeg Cro A Porter-a, koji će se održati od 23. do 26.10., u prostoru Zagrebačkog Velesajma, snimljena je kampanja modnog Studija ARILEO.
Modni studio Arileo (Marija i Jurica Pirić) iz sezone u sezonu oduševljava svojom modnom redefinicijom suvremene žene u današnjem svijetu. Upravo u moći i snazi žene, u njenoj ulozi kroz povijest, modni dvojac Arileo donosi jednu posve novu interpretaciju pristupa klasičnom načinu odijevanja.
Nova revija
Nova kolekcija bajkovitog Borisa Pavlina na Cro A Porteru
Korijen svoje inspiracije dizajneri pronalaze u stilu i načinu odijevanja dvadesetih godina te u muškom odijelu. Novo Arileo odijelo dobiva novu notu kroja i dizajna, nosi epitet ženstvenosti i zasigurno da svaka žena ove sezone u svom ormaru mora imati jedno odijelo koje će joj podariti novu dimenziju elegancije.
>> Ususret CAP-u: Kampanja koja stvara snažne emocije i ruši tabue!
Arileo kolekciju karakterizira beskrajna jednostavnost, kolekcija je to gdje minimalizam susreće vječnu klasiku. Monokromatska kolekcija lišena je krutih krojeva, izrazito pročišćena silueta, a poigravanjem s oblikom i dimenzijom muškog revera na hlačama i kaputima naglašava se važnost same konstrukcije.
Kolekcija je inspirirana kontrastima crne i bijele u fotografskim radovima Mana Raya, fotografa iz dvadesetih godina prošlog stoljeća, iznimne estetike i kompleksne jednostavnosti.
Svoju novu kolekciju modni studio Arileo predstavit će uskoro na pisti ovosezonskog Cro A Porter-a.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook