27. lipnja, Beograd je bio domaćin prvog službenog launch eventa Woman.Comm Cluba u Srbiji, koji je održan u prestižnom kinu "Balkan".
Ovo kultno mjesto, poznato po svojoj bogatoj povijesti i značajnim događajima za kulturu Beograda i Srbije, pružilo je savršenu pozadinu za ovaj značajni korak Woman.Comm Cluba prema regionalnom udruživanju.
U okviru događaja, između ostalog gosti su imali priliku uživati u intrigantnoj izložbi "Naturalis" slikara Borisa Lukića, koja je predstavila slike, akvarele na ručno rađenom papiru, skicen blokove i pripremne serije crteža, spajajući klasičan slikarski postupak s detaljima, intimom i ambijentom ateljea.
Za Woman.Comm Club, ovaj događaj predstavlja veliki iskorak ka širenju na regiju, ističući važnost regionalnog povezivanja žena u komunikacijskom sektoru. Udruživanje na regionalnom nivou donosi ne samo mogućnosti za profesionalni rast, već i jačanje mreže podrške, edukacije i mentorstva koje su ključne za lični i profesionalni razvoj članica.
Program Eventa
Event su otvorile članice Woman.Comm Cluba: Slađana Večerinović (Headmade.rs), Danica Stević (Ninamedia) i Vesna Vlašić (McCann Sarajevo), uz moderaciju Bojane Stanković (Smart Vision). Kroz sjajan razgovor, istaknule su kako klub podržava lični i profesionalni rast svih članica kroz mrežu podrške, edukacije i mentorstva, te objasnile zašto je ključno biti dio zajednice koja osnažuje i povezuje žene u komunikacijskom sektoru.
Program se nastavio kroz panel "Komunikacija je svugdje oko nas" sa govornicama Jovanom Tufegdžić (Visa SEE), Vesnom Živanović (OKTAL PHARMA), Anjom Vejnović (Bambi Grupa), uz moderaciju Branislave Antović (Brana's Divine World). Govornice su raspravljale o ključnim aspektima i izazovima poslovne komunikacije u različitim sektorima, uspostavljanju efektivne komunikacije unutar kompanije te važnosti transparentne i jasne komunikacije za uspjeh timova i organizacija. Govornice su kraz razgovor dale i jasne smjernice i savjete za prevazilaženje izazova koje donosi loša komunikacija.
Program je završen sjajnom radionicom članice Woman.Comm Cluba, Nataše Pavlović Bujas, na temu "Imposter sindrom - Koliko smo (ne)moćne?". Nataša je podijelila uvide i strategije za prepoznavanje i prevladavanje osjećaja sumnje u sebe, pružajući inspiraciju i korisne alate za sve prisutne.
Woman.Comm Club izražava duboku zahvalnost svojim partnerima: Avène, Libresse, Bambi grupa, vinoteka Svetski Putnik, kao i medijskim partnerima za medijsku podršku.
Posebno naglašavaju angažman sjajne ambasadorice Woman.Comm Cluba u Srbiji, Bojane Stanković, i timu njene agencije Smart Vision, koji su bili koprodukcijski partner ovog događaja.
Woman.Comm Club nastavlja svoje širenje i povezivanje na regionalnom nivou, naglašavajući važnost podrške i zajedništva među ženama u komunikacijskom sektoru te najavljuju uskoro I launch event za tržište Hrvatske, koji je planiran krajem 8.mjeseca u Zagrebu.
Sve zainteresirane ljubiteljice komunikacijske industrije se mogu učlaniti i saznati više informacija o klubu na web stranici: www.womancomm.club.