Podilazeći ukusu publike neki hrvatski pjevači sve češće i sve više koketiraju s turbofolkom.
Dok su na početku sramežljivo koristili elemente novokomponiranog narodnjačkog melosa, sada to čine posve otvoreno. Mnogi su zbog toga sasvim izgubili svoj nekad prepoznatljiv stil.
Pogledaj i ovo Elegantno, a seksi! Vrlo izazovno izdanje Nine Badrić za koncert karijere: ''Apsolutno je izašla iz komfort zone...''Ljeto na Jadranu uz zvukove turbo folka: Otkriveno i zašto!
'To je kod nas davno bilo još, za vrijeme Jugoslavije da se trubači koriste, harmonika da se koristila. Danas je jedna malo drugačija harmonika, drugačijeg zvuka. To su tradicionalni instrumenti u tom dijelu Jugoslavije i narod je to primio', rekao je glazbeni menadžer Zoran Škugor.
'Treba preživjeti ta vremena. Ovo jesu turbo folk vremena, mislim da zaista jesu nevremena za ljude koji se bave glazbom, tu negdje i sebe svrstavam', rekla je Nina Badrić.
Sve veći broj izvođača po pjesme odlazi u Srbiju
Mnogi smatraju kako je u susjedstvu recept za hitove.
'Pa ja mislim da je to greška. Sve se to da napravit ovdje, međutim oni ne znaju, nisu svjesni da se to sve da u Hrvatskoj napravit. Siguran sam, možeš čak i bolje napraviti, ali njihov je izbor Srbija. Misle da je šifra gore. Često se nasanjkaju, plate velike pare za pjesmu s kojima se ništa nije desilo', smatra Škugor.
Jedan od začetnika ovih ritmova je rumunjski glazbenik Costi, koji je surađivao sa svjetskim, ali i balkanskim glazbenicima. Ono što je on napravio ubrzo su preuzeli i mnogi drugi. 'Imao jedan veliki hit I Wanna, Bob Sinclair i Shaggy, to je bila njegova pjesma, on je bio na svjetskim top listama, onda su ga počeli Srbi kopirati, onda sam ja njemu javio tko ga krade tko ga kopira. Zbog njega veliki broj srpskih kompozitira ne može ući u europsku zajednicu', otkrio je Škugor.
Više o fenomenu turbofolka pogledajte u prilogu inMagazina.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook