Ovo su najgledaniji nastupi iz oba polufinala Eurosonga, pogađate li tko ima najviše pregleda?
Nastup Baby Lasagne u polufinalu Eurosonga ima uvjerljivo najviše pregleda na YouTubeu od svih ostalih finalista, pogledajte i kako stoji naša konkurencija.
Uoči finala Eurosonga, svi znakovi ukazuju na to da bi Baby Lasagna trebao biti pobjednik.
Osim što nam to predviđaju kladionice, njegov nastup u prvom polufinalu ima uvjerljivo najviše pregleda na službenom YouTube kanalu Eurosonga od svih finalista.
Pogledaj na Twitteru
Iz drugog polufinala zasad su najgledaniji nastupi predstavnika Nizozemske (2,7 milijuna pregleda), Grčke (2,1 milijuna pregleda), Izraela (1,7 milijuna pregleda i Švicarske (1,3 milijuna pregleda).
Raspored nastupa u finalu Eurosonga i druge bitne informacije doznajte OVDJE.
1/26 >>
Pogledaj i ovo
1/32 >>
Pogledaj i ovo