Meghan Markle u unosnom poslu slavne kolegice pronašla inspiraciju za svoj novi brend? I ranije ju je pokušala nadmašiti!
Meghan Markle u Americi se bacila na novi posao, već je predstavila svoj prvi proizvod, a čine se kako ju je za sve inspirirao unosan posao slavne kolegice.
Prije osam mjeseci, Meghan Marklelansirala je svoj nadolazeći brend "American Riviera Orchard" uz video, Instagram stranicu i web stranicu, piše Daily Mail.
No od tada, 43-godišnjakinja brojne obožavatelje drži u neizvjesnosti s vrlo malo novih informacija. Detalji oko njenog brenda su vrlo tajnoviti, ali čini se da Meghan planira prodavati luksuzne proizvode, od kućanskih potrepština pa sve do džema.
Poznato je da je ranije Meghan imala i lifestyle blog pod nazivom "The Tig". Napravila ga je 2014. godine, a blog je nazvala po svom omiljenom crvenom vinu Tignanello.
Pisala je tamo o svojim putovanjima, preporukama za hranu, objavljivala recepte, davala savjete o šminki i ljepoti, a imala je intervjue sa svojim slavnim prijateljima, uključujući tenisku zvijezdu Serenu Williams i glumicu Priyanku Chopra.
Blog je vodila sve do 2017. godine, a prestala je kada je došla u centar pažnje javnosti zbog šuškanja o vezi s princem Harryjem.
Inspiracija joj je bila Gwyneth Paltrow i njezin lifestyle i wellness brend "Goop", kojeg je pokrenula još 2008. godine. Kraljevska stručnjakinja Tina Brown otkrila je da je Meghan bila strastvena obožavateljica spomenutog brenda.
Navela je i kako se posrnula princeza nadala se da će svojim blogom nadmašiti slavnu Paltrow, koja se također bavi prodajom luksuznih proizvoda, poput popularne svijeće koja ima miris "njezine vagine".
Meghan Markle ostvarila je najveću ulogu u seriji ''Suits'', a čak su i njezini kolege ispričali da je na snimanju često znala pričati o stranici ''Goop''.
Kraljevskog stručnjaka Tine Brown u knjizi iz 2020. godine rekla je da koliko god se Meghan trudila, da se njihovi "poslovi" ne mogu uspoređivati.
"Iako je Goop često bio ismijavan, Gwyneth je uspjela privući pažnju mase i njen je posao postao vrijedan 250 milijuna dolara. Pa čak i oni bizarni proizvodi su uspjeli biti u fokusu i donijeti prihod. Ono što 'The Tig' nije imala bilo je Paltrowino lukavo pozicioniranje proizvoda. Njena svijeća koja ima miris po 'njezinoj vagini' nikada se ne bi našla na Meghaninoj elegantnoj stranici", objasnila je ranije, piše Daily Mail.
Goop je dobro poznat po svojim objavama – koje uključuju popise Paltrowinih omiljenih seksualnih igračaka i savjete kako čitatelji mogu poboljšati svoj libido i više se zabavljati u spavaćoj sobi.
Timothy Caulfield, profesor zdravstvene politike na Sveučilištu Alberta, također je rekao da Paltrow svoju stranicu održava živom, ali ujedno i bizarnim proizvodima stvara konfuziju. Također je dodao da taj projekt nije njen strast, već samo posao, a da je Meghan na svom blogu pisala o svojim osobnim iskustvima.
Prestaje samo za vidjeti je li Meghanina inspiracija za prodaju luksuznih stvari ponovno unosan posao Gwyneth Paltrow.
1/40 >>
Pogledaj i ovo
1/16 >>
Pogledaj i ovo