Meghan Markle prijeti tužba iz Španjolske? Sličnost je nevjerojatna: ''Jedina razlika je...''
Grad Porreres razmatra tužbu protiv Meghan Markle i njezina brenda "As Ever" zbog plagiranja loga.
Meghan Markle u utorak je objavila kako njezin brend "American Riviera Orchard" mijenja ime u "As Ever", nekoliko tjedana prije početka emitiranja njezine kulinarske emisije "With Love, Meghan".
Markle je promijenila i logo te se sada prikazuje palma prema kojoj lete dva kolibrića, za koji mnogi smatraju da odaje počast njihovu domu u Montecitu, u čijem se vrtu nalaze palme, te suprugu, princu Harryju, koji je u knjizi "Zamjena" otkrio kako mu je kolibrić ušao u sobu odmah nakon smrti bake, kraljice Elizabete II. 2022. godine.
Međutim, "As Ever" polako nastavlja s istim problemima koje je imao i "American Riviera Orchard". Kako pišu španjolski i britanski mediji, španjolski grad Porreres razmatra tužbu zbog plagiranja gradskog grba. I dok je grb grada na Mallorci narančasto-zelen zbog prikaza palme i pijeska na plaži, logo Meghanina brenda koristi tamnosivu i bijelu boju.
The As Ever logo plagiarizes the coat of arms of an area of Mallorca
byu/Human-Economics6894 inSaintMeghanMarkle
Ukupno {{TotalVotes}}
Greška prilikom glasanja. Pokušajte ponovno kasnije. {{error}}Gradonačelnica Francisca Mora za lokalni medij poručila je kako je sličnost nevjerojatna te da će gradsko vijeće odlučiti hoće li podnijeti tužbu.
"Ne znam je li posjetila neka agroturistička mjesta i vidjela grb jer fotografija na njezinoj web-stranici izgleda kao da je snimljena na Mallorci", poručila je gradonačelnica.
Mora je pojasnila zašto grad s 5000 stanovnika nastao u 13. stoljeću razmatra tužbu: "Ne želimo da se naš grb izokrene jer on pripada isključivo Porreresu. Jedina razlika između njihova logotipa i našega grba je ta što njihov prikazuje dva kolibrića, dok su u našem ili lastavice ili golubovi – povjesničari se ne mogu složiti."
Za kraj je otkrila što će učiniti ako odluka bude u korist Porreresa: "Zatražit ćemo od Meghan da ukloni logo s web-stranice."
Mnogi stručnjaci za odnose s javnošću smatraju kako je rebrendiranje ARO-a u "As Ever" bilo ishitreno.
"Nedavno pokretanje s jednim imenom, a zatim njegovo mijenjanje prije nego što je stvarno steklo pažnju postavlja pitanja o početnoj strategiji i istraživanju, ali i o dugoročnoj igri. Za mene to sugerira nedostatak jasnoće u vezi s identitetom brenda, ali također, je li to traženje pažnje prije lansiranja jer se ove promjene stalno događaju i postaje li to pomalo navika?" poručila je Natalie Trice, stručnjakinja za odnose s javnošću i dodala kako kreiranje brenda nije nužno samo dati ime, već izgraditi povjerenje kupaca, dok je mijenjanje imena i strategije znak kako put nije čist te kako je možda napravljen prisilno zbog tužbi za pravo na ime.
Pokretanje brenda dio je njezine strategije povratka pred svjetla reflektora, a više o tome pročitajte OVDJE.
Zašto je jedan njezin potez 2018. zgrozio zaštitare kraljevske obitelji, otkrijte OVDJE.
Kojim je povodom pokazala svoju djecu, otkrijte OVDJE.
1/35 >>
Pogledaj i ovo
1/26 >>
Pogledaj i ovo