"Konstelacije" Teatra Exit

Jeste li već pogledali najpoetičniju, a najmanje razvikanu predstavu u Zagrebu?

Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Konstelacije (Foto: Teatar Exit) teatar exit 1/11 >> Pogledaji ovu galeriju Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Konstelacije (Foto: Teatar Exit) +0 Konstelacije (Foto: Teatar Exit) Galerija

Kako to izgleda kada smjestite dvoje sjajnih glumaca s odličnom scenskom kemijom na istu pozornicu, u mrak koji rasvjetljava tek pokoji reflektor, u ogoljeni prostor na kojem se ne mogu sakriti među kulisama scenografije ili iza maski i kostima? Saznat ćete ako odete u Teatar Exit pogledati „Konstelacije“, vjerojatno najdirljiviju kazališnu predstavu u Zagrebu.

Očaravajuće šarmantna i nježno romantična, „Konstelacije“ su predstava Teatra Exit koja igra već godinu dana, no postoji velika šansa da ju niste zamijetili. Suptilna je, nerazvikana i utopljena u moru drugih kazališnih plakata koji krase grad, no radi se o prvoklasnoj kazališnoj poslastici koja pruža nesvakidašnji užitak gledatelju.

Pogledaj i ovo Cabaret - Koncert za žlice i gitaru (Foto: Teatar Exit) "Koncert za žlice i gitaru" Otkačeni cabaret neobičnih instrumenata koji će vam barem na jednu večer odagnati sve brige

Romantična i vrlo životna drama „Konstelacije“ po prvi je puta ugledala svjetlo dana 2012. u Londonu te je odmah postala veliki hit. Scenska priča o bezazlenom susretu muškarca i žene, neznanaca, koji jedno drugome postaju centar cijelog svemira očaravajuća je jednako koliko i dirljiva, pa će malo koga ostaviti ravnodušnim.

Ljubavna sudbina jednog pčelara i jedne kvantne fizičarke koja pokušava kroz život koji živi objasniti kako je teorija relativnosti, koja ”pokriva” sunce, mjesec i zvijezde, u suprotnosti s kvantnom mehanikom koja se bavi molekulama, subatomskim česticama i atomima, obara s nogu. Nusprodukt tih, naočigled suprotstavljenih teorija, jest to da kao dio multisvemira, možemo bilo gdje, u bilo kojem trenutku, ”postojati” istovremeno. Važnost naših odabira u životu nemjerljiva je za našu sudbinu, ali jednako je toliko važna i igra slučajnosti na koju nemamo baš nikakav utjecaj.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

[#KONSTELACIJE - VEČERAS U 20h] Večeras u #TeatruEXIT Olga Pakalović i Vladimir Posavec Tušek povest će vas na emotivno ljubavno putovanje o kojem ćete razmišljati još dugo nakon njegova završetka. 💏 ➡️ Ulaznice su dostupne na našoj blagajni. #25godinateatraexit #teatarexit #konstelacije #nickpayne #aidabukvic #olgapakalovic #vladimirposavectusek #subota #vikend #kazaliste #vikenduzagrebu

Objavu dijeli Teatar EXIT (@teatarexit)

Taj suodnos snaga koje pokreću naš život komfuzan je i o njemu ne volimo razmišljati, zbunjuje nas i tjera da sagledamo život iz drugačije perspektive. Ova neobična priča o Olgi i Vladi i beskrajnim mogućnostima njihove veze gledatelju pruža nešto što se u kazalištu gotovo nikada ne može doživjeti – odabir vlastite verzije priče.

Kroz beskrajne nedovršene scenarije, Olga i Vlado prolaze sve od prvog upoznavanja, do zaljubljenosti, strasti, prevare, raskida, bolesti i suočavanja sa smrti, a iako će sve te scene biti odigrane pred publikom – ona sama u svojoj glavi odabire koji kraj želi. Iako ova predstava nije direktno interaktivna te ne uključuje prozivanje publike i razgovor s njom, istovremeno joj se obraća svojom univerzalnošću i tjera da u svim tim nebrojenim odabirima pronađe svoj put i stvori vlastitu emocionalnu priču. Tako od univerzalnog nastaje duboko individualno i intimno, a ukupni dojam nakon što se predstava odgleda za svakoga je poseban.

Netko tko je osjećajan sebe će pronaći u scenariju ljubavnog brodoloma Vlade i Olge, a netko tko je fizičar vjerojatno će predstavi pristupiti iz znanstvene perspektive te se upustiti u debatu sa samim sobom i teorijama koje se u „Konstelacijama“ obrađuju. Netko tko je proživio neku tešku bolest sebe će pak pronaći u scenama suočavanja sa smrću i tumorom, a sigurni smo da bi i netko tko nije ništa od prethodno navedenog, isto pronašao nešto što će ga dirati u srce.

Glumci koji na svojim plećima nose cijeli razvoj priče su Olga Pakalović i Vladimir Posavec Tušek, oboje izvrsni u svojim ulogama. Pakalović je emotivna, zabavna i beskrajno šarmantna, a Vladimir će vas svojom nonšalantnošću na prvu osvojiti. Ovaj dvojac iznimno si paše, uvjerljivi su kao par te stoga predstava ostavlja još snažniji dojam.

Dirljiva, intimna, intrigantna i neobična, ova kazališna priča svakome će ponuditi baš ono što mu treba jer će vlastite osjećaje i razmišljanja utkati u mogućnosti koje junaci predstave nude publici. Od sretnih krajeva, do prekida i prevara, teških bolesti i razvoda, ima tu svega, a najbolje ćete se uvjeriti u kvalitetu "Konstelacija" ako ih i sami pogledate.

Suptilna i nenametljiva, isprva će vam se možda učiniti komfuzna i kaotična, no ubrzo ćete uvidjeti koliko je šarmantna i istinita. Govori svima nama, čovječanstvu, ali i pojedincima. Doista, „Konstelacije“ su vjerojatna najmanje razvikana, a najpoetičnija predstava u Zagrebu trenutno. Emocionalno putovanje bez premca.

1/10 >> Pogledaji ovu galeriju Cristiano Ronaldo i Marta Vieira da Silva (Foto: Instagram) Ronaldo Georgina (Foto: Instagram) Georgina Rodriguez (Foto: Instagram) Georgina Rodriguez i Christiano Ronaldo (Foto: Profimedia) +5 Cristiano Ronaldo i Georgina Rodriguez (Foto: Instagram) Celebrity U sretnoj je vezi s raskošnom ljepoticom, a na Instagramu ljubi drugu: "Žena ti neće dati u kuću večeras"