Uz puno truda, Dixon i Felver donose Stereotipom pomake u odnosu na slična događanja, kako izborima lokacija, tako i popodnevno-večernjim terminima te uvijek svježim vizualnim identitetom, vrhunskim zvučnim sustavom i produkcijskim standardima.
Jedno uobičajeno popodne daleke 1994. u Zagrebu odredilo je umnogome budućnost hrvatske elektroničke scene, a dijelom i svjetske. Mladi Nijemac i njegova djevojka iz Zagreba ušli su u tada popularni second hand shop u kojem je radio Marijan Felver. „Već na samim vratima privukao mi je pozornost svojom šarenom odjećom. Oduševljen izborom odjeće u dućanu, počeo je razgovarati sa mnom. Ispostavilo se da obojica dijelimo strast prema elektroničkoj glazbi te smo ostali u kontaktu“, otkriva Felver koji je već tada bio jedan od istaknutijih house DJ-a u Hrvatskoj.
Pogledaj i ovo Uzbudljiva glazbena večer Berlinski producent Mathias Schober u subotu ponovo u MastersuNijemac imenom Steffen Berkhahn postao je kasnije Dixon, superstar koji je u raznim izborima proglašavan najboljim DJ-em u svijetu, dok je Felver izrastao u istinsku legendu domaće scene. Upravo je Felver davne 1995. tada neafirmiranom Dixonu na samom početku karijere osigurao prvu međunarodnu gažu. "Felver me pozvao na legendarni party u šumi Golubinjak kod Delnica. To je bio moj prvi nastup izvan Njemačke", kaže Dixon.
Prijatelji sve do danas, Dixon i Felver mnogo su puta zajedno nastupali, a posljednjih godina organiziraju i čuvene Stereotip partije. Sljedeće izdanje je upravo ove subote, 10. listopada na ekskluzivnoj lokaciji u središtu Zagreba – platou Gradec. U popodnevnom terminu od 15 do 23 sata nastupit će upravo njih dvojica, stari prijatelji koji će već poslovično sjajnim izborom elektroničke glazbe vratiti osmijeh na lica domaćih partijanera.
Dixon je sa Zagrebom povezan i brakom s djevojkom s početka teksta. Od samog početka postao je miljenik ovdašnje publike za koju kaže: "Entuzijastična, ali i cinična; otvorena, ali i zahtjevna u isto vrijeme. S druge strane, mislim kako lokalne različitosti među publikom nestaju polako, ali sigurno zahvaljujući društvenim mrežama i streamovima."
S Felverom ga, kaže, veže temeljitost i upornost u izboru glazbe. „Naši životi i karijere su potpuno različiti, no uvijek smo obojica tražili kvalitetu i kad smo se zainteresirali za određenu temu, kopali smo dublje od drugih. Kad je Marijan razvio svoj entuzijazam prema jazzy glazbi, ja sam se dublje upustio u druge suvremene stvari. Ali, na kraju uvijek pronađemo zajednički jezik u houseu i technu", ističe Dixon.
Sam, veli, uvijek traži zvukove koji odražavaju sadašnji trenutak na uštrb svevremenske glazbe. "Takav ukus nastojim integrirati u svoju verziju house glazbe. Slično i je s hranom. Dobra šnicla je uvijek dobrodošla, ali teško će me oduševiti. Na putovanjima ću uvijek radije tražiti neku novu hranu, a ne klasičnu šniclu", otkriva Steffen Berkhahn. I tu se sjajno nadopunjuje s Felverom koji naglašava: „Nisam jedan od onih koji misli da je nekada baš sve bilo bolje, jer sam se i tada i sada susretao s fantastičnom novom muzikom svih žanrova. Dojadila mi je jedino frustracija kako nemam dovoljno vremena da poslušam svu odličnu glazbu koju otkrivam. "
U konačnici obojica su sretni što im posao predstavlja veliko zadovoljstvo. „Uobičajeno je viđenje da su hobiji nešto što ljudi rade i čime se bave iz ljubavi, u čemu uživaju i što ih neopisivo ispunjava. Iako često to zaboravim, čini mi se da sam jedan od sretnika kojima je zapravo hobi posao. Osim što me glazba ispunjava i dio je mog integriteta, sretan sam što njome, usrećujem i druge ljude”, ističe Felver.
Uz puno truda, Dixon i Felver donose Stereotipom pomake u odnosu na slična događanja, kako izborima lokacija, tako i popodnevno-večernjim terminima te uvijek svježim vizualnim identitetom, vrhunskim zvučnim sustavom i produkcijskim standardima. Sve to najavljuju i ove subote u suradnji s produkcijskom kućom Collage uz, za nenormalnu situaciju u kojoj se nalazimo, sve propisane mjere opreza.
Zbog toga je i ograničen broj ulaznica koje se još u malom broju mogu nabaviti putem sustava Entrio.