KLISAB ima novu jesensku kolekciju upečatljivog naziva, čime naznačuju ironičan odnos prema sentimentalnosti, kiču i klišejima
U novoj jesenskoj kolekciji nazvanoj “Nikada nećemo imati Pariz” KLISAB prisvaja neočekivane dizajnerske elemente, a predstavit će ju na drugoj samostalnoj reviji 28. rujna u Zagrebu.
KLISAB, nezaobilazni domaći prêt-à-porter brand, novu sezonu otvara s drugom samostalnom revijom. U četvrtak 28. rujna predstavit će sedmu jesensku kolekciju, a s njezinim naslovom “Nikada nećemo imati Pariz” dizajneri naznačuju ironičan odnos prema sentimentalnosti, kiču i klišejima koje su uzeli i izrazili kroz nove modele.
Iskorak je to u estetskoj paradigmi brenda, za KLISAB inače prepoznatljivog minimalizma i semantičke otvorenosti. U ovoj kolekciji dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić prisvojili su ne samo teatralan stav, već i za KLISAB neočekivane elemente poput perlica, volana ili čipke, upustili su se u njihovo istraživanje, da bi od estetike suprotne vlastitom rukopisu kreirali odjeću kakvu sve šira KLISAB publika prepoznaje i voli. Novost u kolekciji je i nakit dizajniran u suradnji s brandom Mammii.
Novu reviju najavljuju vizualima koji interpretiraju tematsku okosnicu i eklektičnost nove kolekcije, a snimljeni su u suradnji s partnerom projekta, automobilskim brandom Lexus. Glavnina nove KLISAB kolekcije izrađena je od materijala iz fundusa brenda, a tu težnju za minimiziranjem otpada u vlastitoj produkciji prepoznao je i podržava predvodnik elektrifikacije tržišta luksuznih vozila, čija je misija spajanje izvrsnosti upravljačkih performansi i ekološke osviještenosti.
Produkcija vizuala rad je Nikole Bebana, fotografije potpisuje Aleksandar Selak, a grafičko oblikovanje Hana Matić. Stilist kose je Ante Pažanin, MUA je rad Sonje Kvesić, model Luna Valas i asistentica produkcije je Petra Prša.
1/19 >>
Pogledaj i ovo
1/29 >>
Pogledaj i ovo