Za sve zaljubljenike u Gypsy jazz, u utorak, 26. srpnja, nastupaju glasoviti gitaristi Birelli Lagrene i Stochelo Rosenberg. A dan kasnije, za kraj ovogodisnjih Zagrebačkih ljetnih večeri, nastupa svjetska pijanistička zvijezda Ivo Pogorelic.
Zagrebačkih ljetnih večeri nudi dva atraktivna koncerta u Atriju Galerije Klovićevih dvora u 21 sat.
Očekuju vas vrhunski umjetnici;
Django (Jean Baptiste) Reinhardt, belgijski Sinti (1910.-1953.), jedan je od prvih prominentnih jazz glazbenika rođenih u Europi i svakako jedan od najboljih jazz gitarista svih vremena. Zaslužan je za idiom Gypsy Jazz odnosno Jazz Manouche (manouche = čovjek bezgranične slobode) nastao u Francuskoj tridesetih godina 20. stoljeća gdje je živio i svirao. Ostavio je za sobom mnoštvo skladbi kao što su Djangology, My Sweet, Tears, Nouages koje istim žarom izvode njegovi brojni sljedbenici. Danas je Gypsy jazz prerastao u pravi svjetski pokret s tradicionalnim festivalima i okupljalištima istinskih zaljubljenika u ovaj glazbeni izričaj, a u ovogodišnjem izdanju Ljetnih večeri slušamo ga u interpretaciji glasovitih Birelija Lagrenea i Stochela Rosenberga.
četiri radna dana
Traže se konobari i osoblje za Thompsonov koncert, evo kolika je zarada!
''To mene...''
Otac Blanke Vlašić komentirao glasine o kćerinu razvodu od belgijskog novinara
"Svi gosti su isti"
Bezos ostao bez večere na Lastovu, javio se vlasnik konobe: "Imamo svoje principe..."
pa kakva gesta!
Pokazao kakva je ljudina! Luka Modrić rasplakao nećake Milice Todorović, ona objavila video!
Umjetnički put Ive Pogorelića nikoga ne ostavlja ravnodušnim. On uvijek iznova oduševljava i zaokuplja pozornost glazbenog svijeta. Izvanredno tehničko umijeće i snažna umjetnička osobnost čine njegove interpretacije promišljenima i izražajnima, a povrh svega osebujnima. Pogorelić nudi slušateljima izvoran skladateljev glazbeni rukopis, ali skida i nataloženu patinu sa skladbi, rastvara njihovu sadržinu. Pogorelićevi ekstremni kontrasti tempa i dinamike te kritički pristup djelu ispituju krajnje granice glazbenog zapisa i interpretacije općenito. Njegov glazbeni svjetonazor često su uspoređivali s onime Vladimira Horowitza, Ignacyja Jana Paderewskog i Sergeja Rahmanjinova koji su stvarali stil za novo doba baš kao i Ivo Pogorelić koji "svira 200 godina ispred svoga vremena!" (New York Times)
Program: F. Chopin, F. Liszt