OMG!

Prizori koji su šokirali nemali broj prisutnih!

showbuzz not found showbuzz not found DNEVNIK.hr

Što se to sinoć događalo u Zagrebu?!

Četvrta večer Fashion Weeka Zagreb svakako je bila posebna. Dizajner Toni Rico pobrinuo se za to.

'Država u kurcu, moda za kurac, kupujmo Hrvatsko!' - ovo je moto sinoćnje revije koju je potpisao dizajner Toni Rico. Modeli su svakako uživali, a dio publike je bio nemalo iznenađen.

Pogledaj i ovo showbuzz not found Fashion Week Zagreb Dizajneri predlažu ženstveno, čipkasto i seksi

>> Nije moglo kraće - Izazovno izdanje domaće ljepotice!

U priloženoj galeriji fotografija pogledajte kako je izgledala revija, kao i neke od reakcija publike.

Umjetnički performans koji je iznenadio sve prisutne

Uvijek originalni modni dizajner Toni Rico je, malo je reći, iznenadio sve prisutne svojim umjetničkim performansom. Naime, Toni je prošli tjedan izložio u Galeriji Karas svoju viziju nakurnjaka, djela hrvatske kulturne i narodne baštine.

Toni Rico bacio se na pletenje šiblja, no onda ga je stanje u državi i modi natjeralo da se predomisli. Iz toga je nastao zaštićeni hrvatski nacionalni proizvod, za koji kaže Toni kako će biti veliki hit. 'Jedino su ga radile babe u Lici ali od tučene vune, a moj je sad od šiblja, mislim da je to prvi takvi na svijetu', kaže Toni za svoje nakurnjake za inMagazin.

Na postdiplomskom studiju modnog dizajna proveo je tjedan dana u malom selu na granici s Mađarskom gdje se još poštuju stari hrvatski zanati i od pruća pletu razni proizvodi.

S obzirom na dosta tešku gospodarsku situaciju u Hrvatskoj, stari zanat pletenja pruća polako izumire, a nekad slavna tvornica sada zapošljava samo nekoliko ljudi.

Upravo ga je nestajanje starih zanata, zajedno sa šibama, inspiriralo da napravi kalupe za hrvatski zaštićeni proizvod - nakurnjak koji izvorno potječe iz Like, ali su ga pravili i nosili u gotovo svim dijelovima Hrvatske.

Toni je tako sam ispleo sve nakurnjake od pruća te ih poput kostima odjenuo na svoje manekene upozoravajući tako na tešku gospodarsku situaciju koja utječe na sve u Hrvatskoj pa tako i na modne dizajnere kojima je izuzetno teško i koji teško uspijevaju živjeti i zarađivati svoj kruh svojim radom.

Marija Antoneta je na samom početku revije kao povijesni lik prenijela poruku: 'Ako nemaju kruha, neka jedu kolače!', aludirajući na broj nezaposlenih i gladnih.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

SVI ČITAJU OVO
Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

Omogući obavijesti i budi uvijek u toku

IMAMO JOŠ NA OVU TEMU
Prikaži još
na instagramu POSJETI NAS
Pretraži

Omogući obavijesti
i budi uvijek u toku

Obavijesti uključene