Modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović i hokejaši Medveščaka udružili su snage kako bi prikupili donacije za školske obroke djeci iz obitelji lošijeg imovinskog stanja diljem Hrvatske u kampanji DaNeBuduGladni humanitarne udruge Portal dobrote.
Udomi me i osiguraj obrok djeci u školama“ riječi su koje bi izgovorili, kada bi naravno mogli govoriti, mali plišani medvjedići točnije plišane medvjedice odjevene u kreacije modne dizajnerice Aleksandre Dojčinović i snimljene u foto kampanji koja najavljuje nacionalnu humanitarnu akciju udruge Portal dobrote i hokejaša Medveščaka. Međutim, za njih su u svrhu prikupljanja donacija za školske obroke učenicima iz obitelji lošijeg imovinskog stanja progovorili upravo popularni zagrebački Medvjedi. Naime, hokejaši Medveščaka odlučili su podržati veliku i važnu nacionalnu kampanju „Da niti jedno dijete u hrvatskim školama ne bude gladno“ humanitarne udruge Portal dobrote čiji je cilj pomoći onoj djeci čiji roditelji nisu u mogućnosti financirati školske obroke zbog lošijeg imovinskog stanja, a koja nisu u programu socijalne skrbi budući im roditelji mjesecima ne primaju plaću ili su pod ovrhama ili imaju iznimno niska primanja.
Na reviji Aleksandre Dojčinović pjevačica Severina otkrila rukovnik koji je sama dizajnirala
Tijekom prosinca hokejaši Medveščaka, slaveći svoju 100. utakmicu u KHL prvenstvu i svoj 100. gol u drugoj klupskoj KHL sezoni, donirali su sredstva za 400 školskih obroka. Svjesni situacije kako je ovo odličan početak, ali ne i dovoljno sredstava za ovu kampanju, Medvjedi su pozvali i svoje prijatelje da im se pridruže. Među prvima kampanji se pridružila poznata hrvatska modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović i njezin Lei Lou tim! Dizajnerica je posebno za ovu akciju dizajnirala 30 ekskluzivnih kreacija i u njih odjenula 30 plišanih Medvjedica.
'Ovo je bio vrlo zabavan i kreativan, mada nimalo lagan izazov za mene i zajedno sa svojim timom uživala sam u stvaranju. Cijelo vrijeme bilo smo vođeni mišlju kako činimo jedno veliko i dobro djelo za naše školarce i bili smo svjesni da je u tom trenutku njihova sreća u našim rukama. Dizajnirali smo 30 modela haljina za Medvjedice koje su ustvari replike naših 'slavnih' modela za odrasle i bio je izazov svaki od tih modela prilagoditi na ovu veličinu i pritom paziti na kvalitetu izvedbe“ izjavila je modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović i dodala „ Možda sam u početku i bila malo sumnjičava kad su mi rekli da će upravo sami hokejaši osmisliti kampanju za promociju plišanih Medvjedica u Lei Lou kreacijama, no kada sam prvi put čula i vidjela skice njihovih ideja, a zatim vidjela finalne fotografije, ostala sam impresionirana. Nevjerojatno je i predivno da su ti snažni, pa čak i grubi dečki koje gledamo na ledu u svoj onoj opremi i gdje je fizički, grubi kontakt dio svake sekunde njihove igre, osmislili ovako nježne, simpatične i zabavne scene. Doista imaju veliko srce!“.
Naime, zadatak hokejaša bio je odabrati 'svoju Medvjedicu' i prirediti joj jedno iznenađenje za prvi susret, a koji je zatim svojim aparatom zabilježio mladi fotograf Ivan Pavliš. Hokejaši su tako svoje nove prijateljice, odjevene u kreacije Aleksandre Dojčinović, izveli na čaj, zaigrali s njima partiju karata, nacrtali njihov portret, čitali im bajke, darovali cvijeće, pripremili torte, ... „Ovo nije bio nimalo lak zadatak, no sigurno da je bilo zanimljivo. Morali smo, svatko za sebe, osmisliti jednu priču kojom bismo iznenadili i razveselili naše nove prijateljica s kojima zajedno pomažemo učenicima u hrvatskim školama. Za mene je bilo jednostavno! Kako već mjesecima djeci u domovima, bolnicama, vrtićima i knjižnicama čitam priče na hrvatskom jeziku ja sam odlučio i svoju Medvjedicu obradovati čitanjem priče! Odabrao sam Macu Papučaricu, dječji klasik i čini mi se da je bila zadovoljna“, pojasnio je hokejaš Mike Glumac i u šali dodao „Cilj je bio da scene i fotografije budu zabavne, pomalo šaljive, u stilu „Alise u zemlji čudesa“, stoga smo i mi u svoje ideje uključili neke šaljive elemente! Gdje su nam hlače od smokinga? U pripremi snimanja za jednog od nas nikako nismo mogli pronaći odgovarajuće hlače. On je odlučio snimati bez njih, rekao je da ne brinemo. Svima nama se zatim ta ideja svidjela, odgovarala je duhu cijelog snimanja i raspoloženju koje je vladalo na snimanju, svi smo je prihvatili i vjerujem da time nismo pogriješili! Dapače, siguran sam da su fotografije upravo zbog svega ovoga još zabavnije i posebnije“.
Naravno, cilj kampanje je prikupiti novčane donacije za dječje školske obroke u hrvatskim školama. Upravo iz tog razloga ovo snimanje samo je uvod u akciju prikupljanja donacija za obroke. Donacije će se prikupljati prodajom plišanih Medvjedica u kreacijama dizajnerice Aleksandre Dojčinović te prodajom ekskluzivnog kalendara s fotografijama hokejaša i Medvjedica tiskanog u limitiranom broju primjeraka.
„Ovo je bilo najuzbudljivije snimanje ikad jer smo osim poziranja, što nije naša svakodnevna obaveza, morali sami osmisliti scenu koju želimo snimati odnosno situaciju s kojom želimo iznenaditi svoju novu prijateljicu. Nakon toga imali smo sastanke i dogovore s fotografom i produkcijskim timom kojima smo predstavili svoje ideje i zahtjeve i sve raspravili i dogovorili. Poziranje je u ovom slučaju možda i bio najlakši dio posla. Osobno me raduje što sam kulu od karata za svoju scenu izradio sam uz pomoć svoje obitelji“, opisao je svoju ulogu Brendon Segal i dodao „Sada dolazi onaj najvažniji dio – prikupljanje donacija kroz prodaju ovih unikatnih ali predivnih Medvjedica i kalendara. Moram priznati da sam bio zabrinut kako ćemo izdati i prodavati kalendar kad je godina već počela no došli smo na ideju da naša 2015. godina počinje s 14.2., danom zaljubljenih! Tako ćemo i mi i naši donatori djeci u hrvatskim školama uz obroke donirati i ljubav, jer oni to zaslužuju!“.
Prodajom 30 plišanih Medvjedica plan je osigurati jednogodišnje obroke u školama za 30 hrvatskim učenika. Stoga je početna cijena jedne plišane Medvjedice u kreaciji Aleksandre Dojčinović 1.600,00 kuna što odgovara vrijednosti školskih obroka za jedno dijete tijekom jedne cijele školske godine. Medvjedice su u prodaji od 14.2. – praznika ljubavi, a mogu se kupiti putem stranice www.aukcije.hr na kojoj je svaki donator u mogućnosti ponuditi i veću donaciju i tako osigurati još veći broj obroka, putem facebook stranice udruge Portal Dobrote, putem www.medvescak.com kao i putem facebook stranica KHL MEDVEŠČAK Zagreb i modnog brenda Lei Lou.
Limitirana edicija kalendara s fotografijama iz kampanje po cijeni od 45 kuna, što je jednako vrijednosti tjednog obroka za jednog hrvatskog školarca, bit će u ekskluzivnoj prodaji također od 14.2. i zatim na domaćim utakmicama Medveščaka koje se igraju u Domu sportova 20. i 22. veljače. Kalendar se može naručiti putem facebook stranice udruge Portal Dobrote i KHL MEDVEŠČAK Zagreb.
"Čitajući potresne napise u novinama o gladnoj djeci u hrvatskim školama, zajedno sa svoje dvije sestre i prijateljicom odlučile smo pokrenuti akciju „Da niti jedno dijete u hrvatskim školama ne bude gladno“. Obratili smo se mnogima, među ostalim i hokejašima Medveščaka. Njihova reakcija je bila munjevita i doslovno nas ostavila bez teksta. Uključili su se u akciju odmah na sve moguće i nemoguće načine i pomogli nam da se pokrene lavina, ne snijega već dobrote. Izrađivali su čestitke s djecom i od njihove prodaje donirali za obroke, prihod od sms čestitki za svoju 100. KHL utakmicu i 100. KHL gol donirali za obroke, klub je i od svojih sredstava dao prilog i uz sve druge humanitarne akcije koje podržavaju, a toliki ih je broj da vjerujem da ih ni oni sami ne mogu pobrojati. A najljepše od svega je što to nije kraj, već nastavljaju s ovom novom akcijom u koju su uključili i Aleksandru Dojčinović, kako bi pomogli da baš nijedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno“ izjavila je predsjednica humanitarne udruge Portal dobrote Sanja Bijonda i dodala „Hokejaši Medveščaka svoje veliko srce dokazuju ne samo na ledu već nesebičnim i sustavnim pomaganjem onima čiji glas se ne čuje. Hvala im što su svojom vrijednom donacijom i ovom novom akcijom našim najmlađima osim obroka dali nadu da nisu sami, a time i vjeru u budućnost i pripremili ih, možda i za velika djela. Tko zna, možda je baš neki od ovih malih gladnih medvjedića koje su danas nahranili u hrvatskim školama njihov budući veliki Medvjed. Puno je velikih sportaša, ali samo rijetki imaju čast zvati se sportskim velikanima!"
Sav prihod ostvaren prodajom plišanih Medvjedica i promotivnih kalendara u cijelosti će biti doniran za kampanju „Da niti jedno dijete u hrvatskim školama ne bude gladno“ humanitarne udruge Portal dobrote čiji je cilj pomoći onim hrvatskim učenicima čiji roditelji nisu u mogućnosti financirati školske obroke zbog lošije imovinskog stanja, a koja nisu u programu socijalne skrbi budući im roditelji mjesecima ne primaju plaću ili su pod ovrhama ili imaju iznimno niska primanja.
Zagrebački Medvjedi, Aleksandra Dojčinović i Portal dobrote zahvaljuju svima koji će kupnjom Medvjedica i kalendara podržati ovu nacionalnu humanitarnu akciju. Osobne i korporativne donacije za školske obroke u sklopu kampanje 'Da niti jedno dijete u Hrvatskim školama ne bude gladno' moguće je uplatiti i direktno na žiro račun Humanitarne udruge Portal dobrote, broj računa HR5924020061500035096 (Erste banka). Vrijednost jednog školskog obroka procijenjuje se na 9,00 kuna.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook