Listopad je mjesec posvećen borbi protiv raka dojke.
Prozujite s nama kroz sve showbizz vijesti dana – Lajkajte Showbuzz!
Pogledaj i ovo Purina donosi Želite na koncert? Dijelimo dvije karte za glazbeni spektakl Robbieja Williamsa u pulskoj AreniKompanije Procter&Gamble i Konzum obilježit će ga humanitarnom akcijom „Žena ženi“ čija je svrha prikupljanje financijskih sredstava za udrugu Europa Donna Hrvatska koja već godinama aktivno podiže svijest žena o raku dojke. Akciji se kao ambasadorica priključila i poznata dizajnerica Ivana Popović koja je i sama proživjela rak dojke.
P&G i Konzum nagrađuju dvije čitateljice portala Dnevnik.hr poklon paketima koji sadrže:
1. Gillette Venus Proskin Sensitive
2. Always Platinum ulošci
3. Pantene Pro-V Aqua Light šampon
4. Oral-B Pro-Expert četkica za zube
5. ELFS narukvica
6. Edukativni letak s uputom za samopregled dojke
Na mail natjecaj@novatv.hr napišite nam zašto biste ih baš vi trebale osvojiti.
Humanitarna kampanja „Žena ženi“ trajat će do kraja listopada. P&G i Konzum na ovaj način žele dati svoj doprinos u prevenciji i edukaciji žena o raku dojke. U akciju se mogu priključiti i građani kupnjom P&G-ovih proizvoda u Konzum maxi i Super Konzum prodavaonicama. P&G će od svakog kupljenog Always, Pantene, Venus i Oral-B proizvoda tijekom listopada darovati 1 kunu udruzi Europa Donna Hrvatska.
Svi kupci koji u jednoj kupnji na istom računu tijekom listopada kupe proizvode sva četiri brenda; Always, Pantene, Venus i Oral-B u Super Konzum i Konzum Maxi prodavaonicama, na poklon će dobiti i posebnu ELFS narukvicu. Narukvicu s mašnom u nekoliko različitih boja kao simbolom sudjelovanja u humanitarnoj akciji „Žena ženi“ osmislio je poznati dizajnerski dvojac ELFS - Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook