Sudbina je to

Prije nje nikad nije bio u vezi:  Vegan kojem je tata mesar prvu je curu upoznao  u hramu i odmah je oženio

Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 3 Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 3 Nova TV 1/14 >> Pogledaji ovu galeriju Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 1 Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 2 Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 4 Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 3 Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 5 Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 6 Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 7 Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 8 Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 9 Jakob Bergant Žongler (Foto: Nova TV) - 10 +3 Jakob Bergant (Foto: Nova TV) Galerija

Žongler Jakob Bergant iz "Supertalenta" osim neobičnog talenta ima i jako zanimljivu te pomalo ludu životnu i ljubavnu priču.

Jakoba Berganta gledat ćemo i u polufinalu slavnog "Supertalenta", a ovaj 26-godišnjak imao je nevjerojatan životni put i jednako takvu ljubavnu priču.

Pogledaj i ovo Duo Kamikazete (Foto: Instagram) - 9 Vatrene i neustrašive Neustrašive Slovenke hrvatskoj publici žele dokazati da ples na šipci nije za noćne klubove

Jakob danas živi u Ljubljani te radi kao chef u jednom veganskom restoranu. Zanimljiv je i podatak kako mu je otac mesar, no on se odlučio za veganstvo.

Na pozornici Supertalenta pokazao nam je svoj talent koji usavršava od 14. godine - žongliranje.

Sve je počelo kada je na jednoj radionici vidio kako mu to dobro ide, pa je iduće dvije godine proveo žonglirajući sa svim stvarima koje bi mu došle pod ruku. Već u srednjoj školi, po vlastitim riječima, počeo je tražiti smisao života te čitati razne knjige o mudrosti, pa ga je život odveo u daleku Indiju.

Vjerovali ili ne, Jakob je jednog dana odlučio napustiti dotadašnji način života kako bi živio u hramu u kojem je bio monah.

"U hramu sam učio kako biti odgovorna osoba, zahvalan, svjestan, učio sam da smo mi više nego samo ovo tijelo i otkrivao sam svoj odnos s Bogom. Upoznao sam dobre prijatelje i kako svirati različite instrumente. Moj običan dan bi izgledao tako da bi se dignuo najkasnije u 4 ujutro, prije izlaska sunca. Onda bi imao vrijeme za individualnu mantra meditaciju. Zajednički program pjevanja mantra u pratnji s instrumentima bi počeo u 5 sati, a završio u 9, kad bi bio kraj predavanja iz svetih spisova. Onda bi slijedio doručak. Ja bi ga napravio 3 puta tjedno za 20 ljudi. Tako sam se naučio kuhati. Poslije toga bih jedan sat studirao drevne mudrosti Indije. Tako bi dobio snagu i inspiraciju da dijelim ovo znanje koje mi je dalo radost i smisao života drugima. Svaki dan bi se vratio nazad u hram u 6 sati poslijepodne na pjevanje pjesama i predavanje Bhagavat-gite (Veda). Večernji program bi završio u 20 sati, a počinak bi bio pola sata kasnije", otkrio nam je Jakob.

A upravo je u hramu upoznao ljubav svog života, suprugu Maju.

"Maju je zanimao osobni rast i na jednom predavanju je upoznala cure od kojih je saznala da se može bilo tko pridružiti na meditacijskim programima u hramu. Tako je počela često dolaziti. Oboje smo radili kao volonteri u humanitarnim projektima. Ja sam ponekad dao predavanja u hramu, pa ih je i Maja slušala. Znali smo jedno za drugo, ali nismo se družili od početka. Postali smo si simpatični. Nismo znali da druga osoba isto tako misli. To smo polako shvatili. Shvatio sam da je želja da budemo zajedno veća od želje da ostanem. Bilo mi je jako teško, no na kraju sam s učiteljima donio tu odluku. I tako smo Maja i ja počeli stvarati naš zajednički život. Imali smo dosta sličnih interesa i kako bismo se upoznavali, tako smo se više simpatizirali."

Par se i vjenčao, a zanimljivo, Jakob prije nje nije bio u ljubavnoj vezi. "S 14 godina sam otkrio da je žongliranje moja strast i treningu sam posvetio svaki slobodni trenutak, svaki odmor u školi. To je bio moj glavni interes. Imao sam dobre prijatelje s kojima sam radio cirkus. A za drugo nisam imao vremena ni interesa. Htio sam i pomoći mami i mlađem bratu i tako bi nastupao na ulici, da nešto zaradim za račune."

"Jako sam zahvalan za sve što imam u životu. U hramu je bilo lakše dizati se rano za meditaciju, kad je najlakše fokusirati um. Sada imam drugačije obaveze i veći je izazov kako naći vrijeme za sve što mi puno znači. Posao, druženje i lijep odnos sa suprugom, duhovna praksa, to sve dnevno pokušavam žonglirati, da je u balansu. I pomogne mi sve što sam naučio u hramu, sad mogu tu mudrost staviti u praksu", zaključuje simpatični Jakob.

"Strašno ste simpa i vidim da uveseljavate ljude", poručio mu je nakon nastupa Janko, a s njim se složila i Maja. "Prvo što mi je palo na pamet - vrlo neobičan modni izričaj za žonglera. Ja predosjećam da ovdje postoji puno više nego sam talent žongliranja", bila je iskrena Martina, a jedva čekamo vidjeti što nam je ovaj osebujni mladić priredio u nastavku natjecanja.

Više o Supertalentu čitajte na službenoj stranici.

SVI ČITAJU OVO

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

Omogući obavijesti i budi uvijek u toku