Majice Baby Lasagne nestaju u trenu, za njima su poludjeli i Amerikanci!
U trgovini Rockmark gdje se nudi velika ponuda iz svijeta glazbe, našli su se i različiti artikli u znaku Baby Lasagne, a prodaja ide nevjerojatno brzo.
U jednoj zagrebačkoj glazbenoj knjižari, gdje se nudi velika ponuda s domaćim i stranim naslovima, majicama i memorabilijama iz svijeta glazbe, filma i pop kulture, prodaju se i različiti artikli u znaku Baby Lasagne.
U ponudi su se istaknule majice s likom mačke čiji lik podsjeća na tabletić, koji je ujedno i postao jedan od prepoznatljivih simbola našeg predstavnika.
Zanimljivo je, ali ne i neočekivano da majice Baby Lasagne nestaju u trenu, a za njima poludjeli i Amerikanci.
Među artiklima su se našle i narančaste čarape koje također krase lik mačke, a na ulazu u trgovinu, na maloj ploči piše "Meow!" uz potpis Baby Lasagne.
Podsjetimo, naš predstavnik Baby Lasagna podigao je cijelu Arenu na noge tijekom nastupa na polufinalnoj večeri, a prema prvim neslužbenim podacima, Eurosong je gledalo, u trenutku nastupa Baby Lasagne, 979.147 ljudi, odnosno skoro 60% gledatelja televizije u Hrvatskoj.
Na platformi HRTi Eurosong je pratilo 35 tisuća ljudi, a ukupan broj pregleda je 95 tisuća. Dokumentarac Ususret Eurosongu - Baby Lasagna gledalo je (prema prvim neslužbenim podacima) u prosjeku 10.9% gledatelja u Hrvatskoj.
Naš predstavnik plasirao se u finale, a redoslijed nastupa pogledajte OVDJE.
Što je rekao nakon prolaska u finale, pogledajte OVDJE.
Stanje na kladionicama pratite OVDJE.
1/40 >>
Pogledaj i ovo
1/32 >>
Pogledaj i ovo