Pripreme za jubilarno izdanje Ultre su u tijeku, pogledajte kako će izgledati splitska pozornica na koju će stati svjetske zvijezde!
Za ovogodišnji ULTRA Europe glazbeni spektakl u Splitu predstavljena brošura kao vodič kroz festival te ekskluzivna line up majica.
Još su samo dva dana ostala do početka povijesnog desetog izdanja festivala ULTRA Europe.
Ususret ovoj velikoj obljetnici, organizatori su u AC Hotelu by Marriott, s direktnim pogledom na Park Mladeži, potvrdili - vrata jednog od najvećih glazbenih događanja u regiji spremna su za otvaranje.
Festival je do sada okupio preko 1,3 milijuna strastvenih obožavatelja iz cijeloga svijeta, a ove se godine očekuje dolazak novih 150 000 Ultranauta koji će se upisati u knjigu uspomena ove glazbene senzacije. Od milja nazvana Olimpijskim igrama u glazbi, ULTRA je svoj dom pronašla u Splitu prije točno deset godina, a od tada je grad domaćin postao prepoznatljiva globalna destinacija.
Podršku i zahvalnost svim partnerima uputio je Joe Bašić, ispred tvrtke MPG Live, službenog organizatora festivala ULTRA Europe.
"Ovo je međunarodni projekt kojega gleda cijeli svijet, stoga je od iznimne važnosti da smo svi zajedno, od Grada, Županije te Vlade RH, spremni za početak festivala i da je komunikacija na najvišoj razini. Što se tiče programa, ovo će biti do sad najveće izdanje, po broju i kvaliteti izvođača te produkciji, a posebno nas raduje činjenica da će naši posjetitelji imati priliku vidjeti cijeli niz novih glazbenih imena. Ovo je veliki projekt i onaj tko jednom iskusi ULTRU poželi doći opet. Pozivam sve one koji još nisu doživjeli što je ULTRA, njezinu pozitivnu energiju i ljude, da nam se pridruže ove godine i zajedno s nama proslave jubilarno izdanje", istaknuo je.
Ispred Ministarstva turizma i sporta obratio se Josip Pavić, državni tajnik.
"ULTRA je postala činjenica koja se više ne zaobilazi, ona je s nama već deset godina te je pomogla u pozicioniranju ne samo Splita i županije, nego i Hrvatske. Već dugi niz godina smo jedan od partnera festivala kojeg je Vlada Republike Hrvatske 2018. godine proglasila projektom od strateške važnosti, a vjerujem da će se ovo uspješno partnerstvo nastaviti i u budućnosti", kaže.
Izuzetna suradnja i komunikacija organizatora festivala te županijskih službi obilježila je proteklo desetljeće što je potvrdio Stipe Čogelja, zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije.
"Glas o gradu pročuo se po cijelom svijetu i ne moramo se više brinuti o izgradnji njegovog imena zahvaljujući festivalu. Organizatori festivala ulažu golemu energiju u komunikaciju s građanima Splita i svim predstavnicima državnih tijela što rezultira društveno odgovornom poslovanju, na čemu im čestitamo", rekao je.
Da su sve gradske službe spremne za doček brojnih turista i otvorenje festivala potvrdila je Antonija Eremut Erceg, pročelnica Službe za razvoj Grada Splita.
"Danas kad putujete po svijetu i spomenete Split više ne morate objašnjavati što je Split ni gdje se nalazi. Mislimo da je festival ULTRA Europe jedan od najznačajnijih faktora koji nam je pomogao da tijekom zadnjih deset godina izgradimo takvu prepoznatljivost. ULTRA je napravila puno za sve nas, a s druge strane smo i mi primili ULTRU kao u svoju kuću i želimo da to tako i ostane. Zahvaljujući ULTRI svijet je došao u Split, a sve gradske i lokalne službe spremne su dočekati brojne posjetitelje i podržati uspješnu organizaciju jubilarnog izdanja festivala", rekla je.
Dobrodošlicu i čestitke jubilarnom izdanju festivala poželjela je i Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.
"Splitsko-dalmatinska županija nije samo destinacija nego način života, a kad se uz ovu prošlost i zidine ujedine zvuci budućnosti dobivamo sliku koja nas je pozicionirala na jednoj svjetskoj pozornici. Upravo taj kontrast prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, koji srećemo u danima ULTRE, daje ono što Dalmacija uistinu je - regija širokog srca, širokih pogleda na druženja, turizam, glazbu i sve ono što spaja", istaknula je.
Turistička zajednica Grada Splita od samih je početaka partner festivala, a direktorica Alijana Vukšić potvrdila je da je Split spreman.
"ULTRA Europe je mega spektakl i implicira sve ono što je bitno kroz marketing, ali i kroz druženja i širenja tržišta. Ovo nije samo splitska priča, ovo je i destinacijska priča. Iznimno nam je drago da i ove godine možemo ugostiti sve poklonike festivala koji nisu samo ljubitelji elektroničke glazbe, već su to i drugi gosti koji su dobri potrošači koje zanima gastro i kulturna ponuda što im možemo i ponuditi. Istaknula bih i našu kampanju RESPECT&ENJOY kroz koju zajedno s organizatorima apeliramo na sve mlade ljudi koji dolaze u naš grad da poštuju kulturu i građane koji ovdje žive", kaže.
Sve novosti festivala te zadnje informacije ususret početku predstavio je Alek El-kazal, projektni direktor festivala. U partnerstvu sa Slobodnom Dalmacijom predstavljena je službena brošura ULTRA Europe, vodič i priručnik sa svim najvažnijim informacijama poput festivalske mape, rasporeda izvođača po danima i pozornicama, kao i poziv na odgovorno ponašanje u sklopu kampanje RESPECT&ENJOY. Predstavljena je i službena majica desete obljetnice festivala koja sadrži kompletan line up ovogodišnjeg izdanja, a pravi je kolekcionarski primjerak te memorabilija za sve Ultranaute. Danas je zadnji dan za kupnju regionalnih ulaznica po posebnim cijenama. Prodajna mjesta bit će otvorena već od danas u 16 sati gdje će posjetitelji, osim kupnje ulaznica, moći podići svoje festivalske narukvice. Jedno od ovogodišnjih iznenađenja je i mogućnost upoznavanja i druženja s najpoznatijim izvođačima kao što je Hardwell i drugi, a više informacija može se pronaći na službenim društvenim mrežama festivala. Novitet je i party brod Island Escape koji će svim posjetiteljima koncepta Destination ULTRA omogućiti lakši dolazak i odlazak s otoka Brača, Hvara i Visa.
Ovogodišnji hotelski partner festivala je nedavno otvoreni AC Hotel by Marriott Split.
"Iznimno nam je zadovoljstvo da smo ove godine partner festivala ULTRA Europe i to baš na desetu jubilarnu obljetnicu. Ova suradnja je spojila dva globalna brenda, s ciljem da se svim sudionicima, kako izvođačima, tako i posjetiteljima pruži nezaboravno iskustvo. Naš hotel se nalazi neposredno uz samu lokaciju održavanja festivala tako da osim neponovljivog pogleda s vrha našeg hotela, imamo i veličanstveni pogled na samu pozornicu", izjavio je Damir Lukić, direktor AC Hotela by Marriott Split.
"I ove godine ULTRA Europe nastavlja višegodišnju suradnju s Telemachom kao ekskluzivnim telekom partnerom festivala. Telemach, poznat po svojim inovativnim digitalnim rješenjima, obogatit će festivalsko iskustvo svojom najnovijom NET2GO eSIM uslugom. Uz jednostavnu aktivaciju, ova usluga korisnicima pruža 10 dana neograničenog mobilnog interneta u Hrvatskoj po izuzetno povoljnoj cijeni, omogućujući posjetiteljima Ultra festivala bezbrižno surfanje i neograničenu povezanost tijekom cijelog eventa", poručili su iz Telemacha.
Beck's je već dugi niz godina prisutan na europskoj glazbenoj sceni te je integrirao glazbu u svoj identitet, a ove je godine po prvi put službeni pivski sponzor festivala ULTRA Europe potvrdila je Ema Dragojević, Senior Manager for Premium&Beyond Beer.
Ponosni partner festivala ULTRA Europe je Hrvatska turistička zajednica koja poziva na istraživanje jedinstvenosti i unikatnosti Hrvatske kao destinacije. Mastercard je ponovno službeni sponzor festivala ULTRA Europe, a posjetiteljima će uz jednostavno, brzo i sigurno plaćanje omogućiti pristup brojnim prednostima korištenja Mastercard kartica.
1/29 >>
Pogledaj i ovo
1/30 >>
Pogledaj i ovo