Princeza Charlotte najbogatije je dijete na svijetu, a evo zašto to može zahvaliti princezi i majci Kate!
Efekt Charlotte i Kate Middleton utječe na potrošače u Velikoj Britaniji, a zahvaljući njemu malena je princeza stekla još jednu laskavu titulu.
Princeza Charlotte jedna je od omiljenih članica britanske kraljevske obitelji, i to već od samo rođenja 2. svibnja 2015. godine, kada je na svijet stigla kao drugo dijete i jedina kći princa Williama i princeze Kate Middleton.
Princeza Charlotte četvrta je u redu za britansko prijestolje, nakon svog djeda, kralja Charlesa, oca, princa Williama, i starijeg brata, princa Georgea, a njezino se bogatstvo procjenjuje na gotovo 5 milijardi dolara.
Jasno je da kao 7-godišnja djevojčica Charlotte nema svoj novac, no prema nekim istraživanjima prozvana je najbogatijim djetetom na svijetu zahvaljujući statusu članice britanske kraljevske obitelji, koja je jedna od najbogatijih i najuglednijih na svijetu. Njihovo bogatstvo prvenstveno proizlazi iz imovine Crown Estatea, kojom upravlja neovisna organizacija u ime monarha, a članovi primaju godišnju stipendiju iz Sovereign Granta, koja se koristi za pokrivanje njihovih službenih dužnosti i troškova.
Neto vrijednost obitelji procjenjuje se na milijarde dolara, a imaju pristup širokom rasponu resursa i privilegija.
"Princeza Charlotte od Walesa rangirana je kao najbogatije dijete na svijetu s 4,4 milijarde dolara. Iako je njezina neto vrijednost pala za 12 % od 2021., još uvijek je ispred svog starijeg brata princa Georgea (3 milijarde dolara), i to očito zbog efekta Kate Middleton, zbog kojeg modni izbori kraljevske obitelji utječu na trendove", stoji u izvješću koje je proveo Electric Ride on Cars.
To dakle prema istraživanju može zahvaliti takozvanom Charlotteinu efektu koji se odnosi na fenomen u sklopu kojeg se proizvodi, odjeća i dodaci koje ona nosi ili koristi brzo rasprodaju ili postaju vrlo traženi među potrošačima. Taj je utjecaj sličan efektu njezine majke Kate, a odnosi se na povećanje prodaje i popularnosti brendova čije proizvode ona nosi ili koristi. Charlottein efekt pojavio se nedugo nakon njezina rođenja, a nastavio se kako je rasla i posjećivala javna događanja sa svojom obitelji. Njezina odjeća i dodaci, poput haljina i cipela, često se brzo rasprodaju nakon što se otkriju odakle su i postanu dostupni javnosti.
Efekt Kate Middleton i princeze Charlotte uglavnom se smatra vrijednim marketinškim alatom za tvrtke, međutim također potiče zabrinutost zbog konzumerizma i pritiska na žene da njeguju određeni imidž i stil.
1/7 >>
Pogledaj i ovo
1/7 >>
Pogledaj i ovo