Koje su tajne velike preobrazbe Dnevnika Nove TV i kakvi su napori uloženi u stvaranje najmodernije prezentacije vijesti?
Dnevnik Nove TV, središnja informativna emisija koja je ispisala povijest televizijskog izvještavanja, ogrnula se novim ruhom. Pripreme su bile dugotrajne, no isplatile su se, što su gledatelji nagradili svojim povjerenjem već prve večeri. Koje su tajne velike preobrazbe Dnevnika Nove TV i kakvi su napori uloženi u stvaranje najmodernije prezentacije vijesti, za In magazin su otkrili glavni kreatori emisije.
Dnevnik Nove TV gledateljima u domove, ove jeseni stiže iz novog studija. Vodeća medijska kuća na hrvatskoj sceni redizajnirala je svoju središnju informativnu emisiju, koju je u novom terminu iz nove vrhunski opremljene televizijske redakcije, prve večeri emitiranja, pred malim ekranima pratilo gotovo milijun gledatelja .
''Novi grafički paket je jedan osvježeni paket koji komunicira i dalje našu snagu i poziciju lidera na tržištu. Mislim da će se on svojim jednostavnim izričajem i načinom na koji smo pokušali ono što jesmo prikazati i kroz taj dio svojim gledateljima, da ćemo se ponovno vratit na ono što je uvijek naš fokus a to je gledatelj'', objasnila je Ivana Galić, direktorica Marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV.
U procesu stvaranja novog ruha informativnog programa, uz brojne kolege s Nove TV, sudjelovali su i najbolji stručnjaci iz inozemstva.
''Novi studio informativnog programa Nove TV je u ovom trenutku jedan od tehnološki najnaprednijih studija u Europi, prepun je najmodernije tehnologije pa tako imamo nekoliko video ekrana višestruke 4K rezolucije, imamo voditeljski stol koji se može okrenuti oko svoje osi za 36 stupnjeva a sve novotarije ćete vidjeti u idućem periodu'', otkrio je Srećko Husnjak, direktor Tehnike Nove TV.
''Naravno to je samo studio, posao čine ljudi i ljudi su iza svega toga tako da vjerujem u kombinaciji napredne tehnologije, vizualnog identiteta našeg u vidu novog studija ali prije svega naših ljudi imamo pobjednički proizvod'', zaključio je Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV.
Posljednjih mjeseci zbog stvaranja novog studija tim Nove TV radio je na dvije adrese. A brojno gledateljstvo nerijetko je nesvjesno što se sve događa iza kulisa njihove najdraže informativne emisije.
''Bilo je puno neprospavanih noći, puno rasprava, videocallova, puno terena, rada na kompjuteru na prljavom podu u studiju ali atmosfera i cijeli set up i uzbuđenje oko toga što stvaramo je nekako iznio ovaj projekt u jednom jako pozitivnom svjetlu i jako smo uzbuđeni'', rekla je Ivana Galić, direktorica Marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV.
''Sve ono što radite na jednom mjestu morate u jednom danu izvesti na dva mjesta jer smo pripremali i vježbali dnevnike u novom studiju i novom sustavu, međutim uspjeli smo jer kao i na svakom drugom poslu najvažniji su ljudi a ljudi na ovom projektu su svojim znanjem, upornošću, marljivošću, postigli da stvar funkcionira i na jednoj i na drugoj adresi dok sve ne dovedemo do one točke na kojoj treba biti'', objasnila je Ksenija Kardum, direktorica Informativnog programa Nove TV.
A to je održavanje odličnih rezultata, prema kojima je u prvoj večeri emitiranja, u novom terminu Dnevnik Nove TV, bio čak 112 % gledaniji od prvog sljedećeg konkurenta. I, naravno, uvijek objektivno, aktualno, pouzdano i relevantno izvještavanje.
IN Magazin gledajte od ponedjeljka do petka u 17:30 na Novoj TV, a propuštene emisije pogledajte besplatno na novatv.hr.
1/2 >>
Pogledaj i ovo
1/5 >>
Pogledaj i ovo