fatalne splićanke!

Vruće fotke Iris Livaje: U društvu svima dobro poznate kolegice istaknula svoju seksi stranu i vratila se na početak karijere!

Iris Livaja Matea Smolčić Senčar 1/31 >> Pogledaj i ovo +20 Galerija

Iris Livaja i Ana Gruica zvijezde su nove modne kampanje brenda DeLight.

Ljeto u punom smislu te riječi idealno su utjelovile dvije modne ikone koje su obilježile hrvatsku modnu scenu, a sam rezultat tog istog utjelovljenja je nova te itekako privlačna kampanja domaćeg brenda.

Fatalne Splićanke, Iris Rajčić Livaja i Ana Gruica Uglešić, svojim izgledom plijene pozornost gdje god se pojave, a njihov nevjerojatni žar, veselje i lakoća preplavili su snimanje kampanje.

''I Iris i ja Ivana poznajemo još od ranih manekenskih dana i jako nam je drago što nam je predloženo ovo ljetno snimanje kampanje. Danas smo obje fokusirane na neke druge segmente života, ali prilika poput ove se ne propušta. Na samom snimanju odlično smo se zabavile i ono što je najvažnije, surađivale s vrhunskim timom te se osjećale i više nego ugodno. Baš je bilo lijepo vratiti se u ta stara, dobra vremena. DeLight je izrastao u luksuzan brend, finih materijala i jednostavnih linija, tako da je pravo zadovoljstvo biti dio ove modne priče'', dodaje Ana Gruica Uglešić.

Sve kreacije poznatog dizajnera Ivana Friščića odišu nevjerojatnom pažnjom koja je posvećena detaljima. Idealan spoj klasičnih elemenata i suvremenih akcenata zajedno čini savršenu kombinaciju u kojoj glavnu ulogu igraju uvijek vrhunske prirodne tkanine. Kada se najfiniji materijali majstorske izrade susretnu s predivnim ženama, stvara se sinergija suvremenih trendova i odjevnih komada koji se prenose s generacije na generaciju.

''Ova kampanja je rezultat naše predanosti stvaranju izuzetnih komada koji ističu ljepotu žene i traju kroz vrijeme. Ponosan sam što smo postigli tu beskompromisnu razinu kvalitete i stila. Koncept koji gajimo, koncept tihog luksuza, postao je prepoznat diljem zemlje, ali i regije. Seksepilnijom kampanjom projicirali smo da naši komadi (čak i oni klasični i zatvoreni) mogu prštati zavodljivošću. Ovom kolekcijom slavimo jedinstvenu vezu žene i njezina odijevanja, naglašavajući da prava elegancija dolazi iznutra, a odjeća je samo produžetak njezine ljepote i samopouzdanja'', zaključuje Ivan, dizajner i vlasnik brenda, koji je već stekao i nadimak sinonima za bezvremensku eleganciju među brojnim Hrvaticama.

U kampanji zgodne Splićanke otkrivaju svoju unutarnju snagu i samopouzdanje kroz odjevne kombinacije koje ističu njihovu ženstvenost i eleganciju, a koje su se savršeno uklopile u eksterijer hotela Amphora u Splitu. Fotografije koje je zabilježila Matea Smolčić Senčar otkrivaju moć i samopouzdanje Splićanki dok nose Delightove komade. Svaki kadar pažljivo je kreiran kako bi istaknuo eleganciju, ženstvenost, ali ujedno i seksepil svakog odjevnog komada.

Eleganciju i luksuz kolekcije te ljepotu prijateljica i kuma, Iris i Ane, dodatno je naglasio zavodljiv koncept i stajling koji potpisuju Marko Plukavec i Slađana Divjak, make-up Petre Sever te frizure Ante Gele iz splitskog salona Gelo, a za obradu samih fotografija zaslužna je Marija Matijašec (Iron-i-ja).

Iris Rajčić Livaja i Ana Gruica Uglešić dokazuju da strast prema modi nikada ne blijedi, već naprotiv, samo jača s vremenom. Nova Delightova kampanja ističe njihovu trajnu relevantnost i pokazuje da su i danas inspiracija i uzor mnogima u modnoj industriji. Njihovo iskustvo, svestranost i taj posebni faktor X čine ih savršenim ambasadoricama brenda Delight.

1/23 >> Pogledaj i ovo +19 Zanimljivosti Ronaldo se pohvalio tijelom ko remek-djelom, ali u prvi plan pala su njegova stopala, evo i zašto!

1/28 >> Pogledaj i ovo +24 Celebrity Domenica napokon snimljena s dečkom, kojeg skriva od javnosti, evo kako izgleda muškarac s kojim je već godinama u sretnoj vezi!

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

na instagramu POSJETI NAS