Nekada su zajedno vodili Eurosong, a sada imaju unosne suradnje sa srpskim tvrtkama
Tvrtka Željka Joksimovića zadnjih nekoliko godina je povećala dobit 14.400 puta, dok njegova supruga ima unosne poslove s više kompanija.
PR tvrtka Majo public, čija je suvlasnica voditeljica Jovana Joksimović, dobila je dva posla od državne tvrtke Srbija voz u roku dva tjedna. Oba posla vrijedna su više od 60 tisuća eura, piše Nova.rs, a osim sa Srbija vozom, Majo public je imala vrijedne ugovore s kompanijama poput Auto-moto savez Srbije, AMS Osiguranje, eUprava, Prirodnjački muzej i Telekom.
Majo public je osnovana 2019. godine, a gotovo u isto vrijeme Željko Joksimović je počeo jačati utjecaj svoje tvrtke Minacord Media. Trenutno ova kompanija, nazvana po Željkovoj kćeri iz ranije veze, pod svojim vlasništvom ima tri televizijske kuće, a u tri godine je uprihodila preko 18 milijuna eura.
Obje tvrtke zajedno su radile na kinohitu "Toma", za koji je Željko pisao glazbu, dok je Jovana bila zadužena za promociju.
Jovana i Željko su se upoznali 2008. godine, kada su odabrani kao voditelji beogradskog Eurosonga, a u braku su od 2012. godine.
Više o poslovnom carstvu obitelji Joksimović pročitajte OVDJE.
Kako susjedi komentiraju obitelj Joksimović, saznajte OVDJE.
Bez kojeg detalja nikad ne vidimo Jovanu Joksimović, otkrijte OVDJE.
Čime su Joksimovići osvojili tepih u Beču povodom Magičnog bala, saznajte OVDJE.
1/30 >>
Pogledaj i ovo
1/30 >>
Pogledaj i ovo
Čime je to ovaj Španjolac žiri MasterChefa izuo iz cipela? Mario je dva puta morao probati!
Teške optužbe protiv oca ljubavnika princeze Diane: ''Bio je čudovište, seksualni predator''
Djevojka Brada Pitta ljepotom se istaknula u moru holivudskih zvijezda, više se ne odvaja od njega
Najčudniji par Hollywooda: Njihovu ljubav uništila je ljubomora, a javno su pričali o orgijama