Što je s našim, domaćim zvijezdama? Imaju li oni PR savjetnike ili se za pozornost publike i medija bore sami…
Iza Lady Gage, Beyonce ili pak Rihanne stoji cijeli tim marketinških i PR stručnjaka koji pronalaze ideje kojima će im osigurati ostanak u žarištu svjetske pozornost. A što je s našim, domaćim zvijezdama? Imaju li oni PR savjetnike ili se za pozornost publike i medija bore sami, pokušala je doznati ekipa In magazina.
Pogledaj i ovo "Cijela regija je moja zemlja" Severina bez dlake na jeziku progovorila o prijetnjama i ucjenama: "Nisam osoba za zastrašivanje"Osim što s njima održavaju redovit kontakt, PR savjetnici prate i analiziraju medije. Za svoje klijente pišu priopćenja, savjetuju ih oko intervjua ili demantija, a nerijetko ih treniraju i za medijske nastupe.
'Prije svega morate imati dobar proizvod, morate biti kakva, takva zvijezda, trudit se da se o vama priča i da drugi potvrđuju tu priču. I onda je to posao koji traje cijeli dan, 7 dana u tjednu, cijelu godinu', kazao nam je PR stručnjak Krešimir Macan.
Iza Lady Gage stoji cijeli tim marketinških i PR stručnjaka koji pronalaze ideje koje će Gagi osigurati ostanak u žarištu svjetske pozornost. Ako zaključe da će im to donijeti novac, onda će kao što je i učinila Lady Gaga odjenuti haljinu od odrezaka ili pak sasvim suprotno ublažiti svoju retoriku nastupajući u Pradinu kostimu.
Za razliku od svjetskih zvijezda one domaće nemaju, barem ne u takvom obliku, cijeli PR pogon iza sebe. Izuzetak bi mogla biti Severina.
'Ona sustavno radi provokacije, dakle radi vrlo promišljeno ono što radi, vodi brigu da ima nekakav kvalitetan proizvod, znači koliko toliko zanimljivu pjesmu. Ili pjesmu o kojoj će se bar pričat, a onda se potrudi da drugi o tome pričaju', rekao je Macan.
Iako se mnogim domaćim zvijezdama smiješila uspješna karijera , kaže Macan, na kraju je nisu ostvarili. Podijelimo li količinu skandala, kućnih porno uradaka, javnih bračnih svađa i celebrity golotinje u medijima s brojem stanovnika, čini se da nam Amerika nije ravna. No u Hrvatskoj vrijednost dobrog PR-a kao da još nije prepoznata, a domaće pak zvijezde najčešće nemaju dovoljno novca za njegove usluge.
I loš PR, je dobar PR, kaže stara uzrečica. No, stručnjaci savjetuju da se njome ne treba igrati bez pomoći stručnog tima.
'Ako je smišljan da, možete nekad ić smišljeno s nekom provokacijom pa to dobro iskoristit, ali nemojte zaboravit da ni Severina za koju svi kažu kako ima super PR se nije uopće snašla kad se našla u onoj situaciji s filmom', zaključio je Macan. Više u prilogu IN magazina!