Kontroverzna fotografija

Glumac na meti kritika zbog načina na koji se oprostio od preminulog kolege

Matthew Morrison (Foto: Getty) Matthew Morrison (Foto: Getty) Getty 1/1 >> Pogledaji ovu galeriju +0 Matthew Morrison (Foto: Getty) Galerija

Ekipa serije "Glee" nije znala kako da se postavi prema smrti kolege Marka Sallinga. Naime, bio je osuđen za posjedovanje dječje pornografije, pa je opraštanje od njega primljeno kao velika kontroverza.

Nakon što je preminuo Mark Salling, stvorila se velika dvojba među njegovim kolegama. Naime, budući da je Salling osuđen zbog posjedovanja dječje pornografije, mnogi su se pitali trebaju li se od njega javno oprostiti ili ne. Ipak, od njega se oprostio vokalni trener Tim Davis, koji je radio s njim na seriji "Glee", a kasnije i kolega Matthew Morrison. Morrison je u spomenutoj seriji glumio učitelja Willa Schuerstera, a od 35-godišnjeg kolege odlučio se oprostiti fotografijom.

Pogledaj i ovo showbuzz Dvije optužbe Poznati glumac mogao bi završiti iza rešetaka na 40 godina!

Objavio je fotografiju na kojoj poziraju zajedno, a uz njih je i pokojni glumac Cory Monteith. Cory je preminuo 2013. godine nakon predoziranja. Uz fotografiju je stavio tri emotikona, dva anđela i tužno lice. To su mu fanovi itekako zamjerili. "Kakva kriva upotreba emotikona anđela. Imaš li djecu? Pretpostavljam da ne jer ne bi to napravio. Bio je pedofil. Ne govorimo o jednoj ili dvije slike, nego desecima tisuća. Nije on u raju, nadam se da je u paklu", smatraju brojni obožavatelji.

Glumica Jane Lynch, koja je u seriji glumila trenericu Sue, nazvala je Sallingovu smrt tragičnom. Nakon što su je pitali po čemu će pamtiti mladog glumca, Lynch je dugo oklijevala što da kaže. Na kraju je rekla kako ga pamti kao dečka koji je snimio sladak video na početku serije te bio jako sretan što je dio ekipe.

Da podsjetimo, Mark Salling jučer je pronađen mrtav nedaleko od svog doma u Los Angelesu. Čekao je da sud odredi zatvorsku kaznu, koja je po procjeni trebala iznositi između četiri i sedam godina. Salling je priznao krivnju za djelo koje mu se stavljalo na teret. Naime, posjedovao je velike količine dječje pornografije. Karijera mu je potpuno propala nakon što se za to saznalo.