I to nikad ne biste pogodili čime!
Udovice i razvedene žene velika su tabu tema u mnogim dijelovima Indije. I sad zamislite iznenađenje nacije kad se na televiziji pojavi reklama koja slavi drugi brak tih žena.
Pogledaj i ovo ''Dosta me razočaralo...'' Naša glumica otkrila detalje vjenčanja s 26 godina mlađim nogometašem: ''Njegov otac nije bio oduševljen kad je doznao za vezu''U spotu u kojem se reklamira nakit jednog indijskog draguljara, prikazana je prekrasna mladenka koja se kiti skupim nakitom i pritom uživa u društvu svoje kćeri iz prvog braka dok se priprema za vjenčanje.
Tijekom ceremonije vjenčanja djevojčicu u naručje podiže i njezin poočim, majčin drugi suprug i svi zajedno uživaju u velikom i važnom trenutku za njihovu obitelj. Djevojčica novog supruga svoje majke kasnije čak pita može li ga zvati 'tata'.
Indijski mediji pišu kako je ova reklama očarala i hipnotizirala konzervativnu Indiju. Nazivaju je revolucionarnom reklamom i veoma hrabrim potezom za ovu zemlju.
No, reklama je očarala ne samo Indiju već i ostatak svijeta. Toliko ljepote, zanosa i obiteljskog sklada uvijek se rado pogleda i u njemu se itekako uživa.
U priloženom videu pogledajte što je to tako očaralo Indiju.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook