Nekoliko dana prije terorističkog napada na redakciju lista Charlie Hebdo, njegov urednik Stephane Charbonnier Charb izradio je karikaturu za film "Svećenikova djeca", s obzirom da je taj satirički list službeni medijski partner za promociju Brešanovog filma u Francuskoj, otkrila je produkcijska kuća Interfilm.
Nakon prošlogodišnje uspješne međunarodne distribucije filma "Svećenikova djeca" Vinka Brešana, kada ga je vidjelo više od 113 tisuća gledatelja, za travanj ove godine zakazan je početak njegova prikazivanja u francuskim kinima, pod okriljem francuskog WIDE-a, kuće koja mu je i međunarodni prodajni zastupnik, prenosi Hrvatski audiovizualni centar.
Najbolji dugometražni film
Film Vinka Brešana osvojio glavnu nagradu!
'Je suis Charlie' - Slavni iskoristili crveni tepih za slanje poruke solidarnosti
Kako se u pripremi marketinške strategije distributer suočio s cenzurom - prilikom plasiranja službenog plakata filma, čiji je vizual svećenika s kondomom bio neprihvatljiv većini francuskih medija, WIDE je službenog medijskog partnera pronašao u satiričnom tjedniku Charlie Hebdo, s kojim je u prosincu potpisan ugovor o suradnji.
'Uredniku lista Stephaneu Charbonnieru, poznatom kao Charb, posebno se svidio neobičan humor Svećenikove djece kao i subverzivna i angažirana priča, o čemu svjedoči karikatura koju je izradio i poslao WIDE-u svega nekoliko dana prije prošlotjedne tragedije u kojoj su živote izgubili Charb i karikaturist koji je trebao ilustrirati kampanju filma', ističu u Interfilmu.
Redatelj filma Vinko Brešan izjavio ga je, kao i sve ljude svijeta, pogodio zločin nad novinarima i karikaturistima lista Charlie Hebdo, no ponosan je što je, barem indirektno, filmom 'Svećenikova djeca', bio povezan s pravim herojem slobode - Stephanom Charbonnierom. "Njegovu karikaturu za promociju 'Svećenikove djece' iščitavam kao poruku da nemamo drugog puta osim osvajati prostranstva slobode koja su pred nama“, ustvrdio je u povodu tragedije u kojoj je smrtno stradalo dvanaest osoba.
Brešanov film u hrvatskim kinima vidjelo je više od 158 tisuća gledatelja, a sufinanciran je sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra i Eurimagesa. (HINA)
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook