Jay Z, Beyonce, Madonna, Nicki Minaj, Kanye West, Jack White, Rihanna, Alicia Keys, Daft Punk... samo su neka od slavnih imena koja su se okupila kako bi predstavili novi glazbeni servis.
'Cilj nam je jednostavan: želimo stvoriti bolji servis i bolje iskustvo za fanove i za izvođače, a to je i naše obećanje svijetu', objasnila je Alicia Keys novu misiju glazbenika koji žele 'očuvati važnost glazbe u našim životima'.
Slavne face očito žele pokretanje jedne nove glazbene ere. Novi servis Tidal je glazbena konkurencija popularnom Spotifyju, a prvotno ga je pokrenula norveška tvrtka Aspiro koju je kupio Jay Z. Tidal je mjesečno koštati od 10 do 20 dolara, a ta cijena obećava da neće biti reklama te bolji zvuk i na raspolaganju 25 milijuna pjesama.
Kao dodatni sadržaj navode se glazbene recenzije, kritike i analize stručnjaka iz glazbene industrije. Vlasnici su slavni glazbenici koji žele zaštititi održivost industrije koja se temelji na kreativnosti i izražavanju.