Schweppes nazdravlja kraljevskom vjenčanju
Schweppes, omiljeno osvježavajuće piće koje se odlično miješa i s ostalim napicima, bit će idealan odabir za zdravicu u povodu skorašnjega kraljevskog vjenčanju princa Williama od Walesa i Kate Middleton.
Na britanskome se dvoru smiju posluživati samo proizvodi s posebnom potvrdom, odnosno oznakom Royal Warrant, a upravo se ta oznaka nalazi na ambalaži ovog pića još od 1836. godine.
Izravna je to potvrda da Schweppes prepoznaje i britanska kraljevska obitelj pa će razni okusi pića iz ponude Schweppesa zasigurno biti neizostavni i na raznim društvenim događajima i proslavama u povodu vjenčanja mladog para diljem Engleske.
Schweppes, piće koje je iz Švicarske došlo najprije u London otkuda je nastavilo osvajati Europu i svijet, ponovno je u središtu pozornosti upravo zbog neraskidive veze s najuglednijim pripadnicima britanskoga visokog društva.
Činjenica da se to bezalkoholno piće na bazi biljnih ekstrakata našlo u odabranom društvu ne čudi jer je od svojega početka prepoznato među ljudima s visokim očekivanjima i širokim rasponom interesa, intelektualcima i brojnim poznatim osobama, čiji je omiljeni sastojak večernjeg izlaska, bez obzira na to piju li ga samog ili u kombinaciji s nekim alkoholnim pićem.
Nastao u Ženevi 1783. godine iz radionice znanstvenika Jacoba Schweppea, izumitelja gaziranja vode, Schweppes je svojim prvim okusom, okusom limuna, osvojio svijet. Međutim, pravi se obrat dogodio gotovo stoljeće kasnije, točnije 1870., kad se na tržištu pojavio Schweppes Tonic Water, do današnjih dana najprodavanije i najpoznatije piće iz ponude Schweppesa koji se danas prodaje u 161 zemlji svijeta, a od 1999. zahvaljujući Coca-Coli u Hrvatskoj dostupan je i na domaćem tržištu.
Na hrvatskom se tržištu tako osim Schweppes Tonic Water mogu pronaći još dva pića – Schweppes Bitter Lemon i Schweppes Tangerina u raznim pakiranjima i ambalažama.
Schweppes je i u Hrvatskoj odlučno naglasio imidž pića ponajprije usmjerenog ka odraslim pojedincima koji uvažavaju i poznaju inteligentan humor promidžbenom kampanjom Ugriz zadovoljstva. Riječ je o seriji spotova u kojima se pojavljuju leopard Clive, koji je postao simbolom Schweppesa, krokodil i druge divlje životinje.
Kampanja je izazvala iznimno zanimanje javnosti, a već u veljači 2008. pokrenut je Schweppesov Festival kratkog filma, namijenjen zreloj publici s visokim pragom očekivanja. Festivalom i sloganom Schhh… okus iskustva ujedinjene su glavne komunikacijske odrednice Schweppesa – autentičnost i intrigantnost.