Koja je razlika između starlete i manekenke?!
Ljepota privlači poput magneta, priznali mi to ili ne, ona je simbol poželjnosti i ključ uspjeha.
Da bi djevojka mogla biti manekenka mora imati fizičke predispozicije, a njezina glavna uloga je nositi odjeću na reviji. U Hrvatskoj je situacija, kad je riječ o modelingu, vrlo složena, a ljudi nerijetko bez razloga imaju predrasude prema ovome zanimanju.
>> Vjerovali ili ne: Ona je najbogatiji model na svijetu!
'Rekla bih da ljudi kod nas ne razumiju da je manekenstvo ozbiljan posao , vjerojatno zato jer u Hrvatskoj ne postoji tržište', kaže Petra Friganović.
Upravo ta činjenica pogodovala je proboju starleta i tzv. posvuduša na modnu scenu, samoprozvanim manekenkama koje modnom pistom nikad nisu koračale.
>> Tek joj je 17, a već ide za stopama najboljih na svijetu!
Tko je starleta?
'Starleta je mlada glumica kazališna ili filmska koja je u usponu i ima potencijal. To je prava definicija riječi starleta', objašnjava Ana Gojanovic iz modne agencije Colors. Razlika između prave i samoprozvane manekenke je golema. Za vrijeme kad ne rade pravi modeli zapravo su vrlo samozatajni, tvrde renomirani modni agenti.
Na ulici ih možda nećete prepoznati kao manekenku zato sto ona nije napadno odjevena, ona je diskretna , decentna i pristojna mlada dama koja kad treba ulogu manekenke obavi i to uspješno a privatno se skoro za nju uopće ne zna. Sa starletama je sasvim drugačije. Njihova je misija obavještavati javnost o svim detaljima iz njihova života. Osobito onim najintimnijim.
>> Izgubila ravnotežu, pala i... pokazala previše!
'Kako ćete prepoznati osobu koja nije manekenka? Dakle ona će na fitingu -probi odjeće kod klijenta ili dizajnera , tražiti haljinu koja njoj stoji dobro, jer ona ima u glavi da mora sebe prezentirati', kaže Tihana Harapin Zalepugin osnivačica modne agencije Thalia.
Ulazak u svijet mode za sobom povlači i određene opasnosti na koje agenti odmah upozoravaju djevojke. I naposljetku zaključak, prave modele ne viđamo svaki dan. One nose prestižne revije i smiješe nam se s naslovnica poznatih modnih magazina , dok neke druge žive u svom malom zamišljenom svijetu koji često ne prelazi granice Facebooka