Pogledajte što je spojilo Seinfelda i Soup Nazija
Nadolazeći vikend bit će praznik sporta za sve Amerikance, ali i ljubitelje američkog nogometa.
Dvoboj New England Patriotsa i New York Giantsa u Super Bowlu gledat će stotine milijuna ljudi. Ogroman novac potrošit će se na reklame i navijačke rekvizite, a još od početka tjedna traju velike pripreme za spektakl u Indianapolisu.
Super Bowl je, bez sumnje, najveća tvornica novca u američkom sportu. Navijački rekviziti masovno se kupuju uoči utakmice odluke, a posebna su priča reklame koje su najskuplje u svijetu sporta.
>> Seksi i jako opasne: Igračice ženskog američkog nogometa!
Imati reklamu u pauzama između četvrtina stvar je prestiža, ma koliko koštalo. A ove godine prvi će put za 30 sekundi reklame biti plaćena nestvarna 4 milijuna dolara. I jasno, sve reklame napravljene su posebno za Super Bowl.
Da se na tih 30 sekundi ne štedi, potvrđuje i primjer jedne marke automobila koja je ove godine za svoju reklamu angažirala komičara Jerryja Seinfelda.
Ova reklama je zanimljiva i po tome što se u njoj Seinfeld napokon 'ujedinjuje' s osobom koja ga ne podnosi – Soup Nazi, i to samo zato da bi postao prvi vlasnik nove Acure. Pogledajte je li uspio.