Otkrili supertalentirani: Kako da vaš sadržaj na društvenim mrežama privuče najviše pozornosti?
U moru informacija koje percipira oko dok pregledavamo sadržaj na društvenim mrežama neke objave ipak zaokupljaju više pozornosti. Koji je pravi recept za dobru viralnu fotografiju, otkrili su kandidati Supertalenta.
Kreativna ideja, dobar kontekst i dobar fotoaparat tri su karakteristike viralne fotografije koje je izdvojio Timotej Nuč, Slovenac koji je uz svog kolegu Luku Avguština sjajnom akrobatskom izvedbom dospio u finale Supertalenta.
Osim što je bitno pogoditi trenutak, prenijeti emociju i biti na pravom mjestu u pravo vrijeme, fotografija kojom kandidati nastoje postići što veći doseg publike nikako ne smije biti mutna. Koristeći Huawei P10 kandidati mogu biti sigurni u kvalitetnu fotografiju koju omogućuje Leica dvostruka kamera. Fotografirajući skupinu ljudi, nema straha da će netko od osoba na fotografiji biti „mutniji“ jer Leica kamera na Huaweiju P10 omogućuje snimanje portreta s preciznom 3D detekcijom lica.
Koji su savjeti ostalih kandidata Supertalenta za izradu dobre viralne fotografije, otkrijte u videu.