Bojana i Enes Vjezović čine jedan od najskladnijih parova na domaćoj sceni, a zajedno su i u novom projektu
Glumci Bojana i Enes Vjezović omiljena su lica ne samo televizijskih serija već i kazališta. Odnedavno su i dio zanimljivih autorskih predstava, kojima se zatvoreno kazalište Gavella okrenulo u COVID godini. Za koncept, tekst i režiju jednog od njih prvi put zaslužan je upravo Enes. Ovaj poznati par zato je ekipu IN magazina odveo u Tunel Grič i otkrio što nas sve čeka na kazališnom putovanju ispod Gradeca.
Na život i kazalište pod mjerama, godinu bez velikih druženja, ali i prisnosti s najbližima, glumački par Bojana i Enes Vejzović, kažu, teško da će se ikada naviknuti. No potporu, baš kao i proteklih 15 godina braka, imaju jedno u drugome.
''Kod nas to nekako ide u valovima, kad sam ja dolje, onda je Enes taj koji diže moral i obrnuto, vrlo je nezahvalna pozicija'', priča Bojana.
''Igrati predstave pred 25 ljudi za mene je nekakvo rješenje, ali to je polurješenje i tužno, lažno rješenje jer upravo je grupnost i intimnost neke grupe ljudi koji gledaju kazalište, čine kazalište'', objašnjava Enes.
I kao da mjere nisu bile dovoljne, njihovo kazalište Gavella najveći je stradalnik prošle godine. Što zbog preduge rekonstrukcije, što zbog zagrebačkog potresa, već godinu dana njezini glumci igraju svugdje samo ne na daskama Gavelle.
''Mi gostujemo gdje treba, kada treba i s kojom predstavom treba, znači kako nam prostori dopuštaju. Za stare izvedbe nalazimo mogućnosti da ih ostvarimo tamo. To je sada borba do posljednjeg COVID gledatelja. Privatnost, naravno, jako čuvamo jer nikad ne znate, ali riskiramo svoje zdravlje da bismo uspjeli zaraditi svoju plaću. Ali tako mora biti'', objašnjavaju Enes i Bojana.
Već godinu dana oboje priželjkuju družiti se s roditeljima bez mjera i distance.
''Teško je, nađeš se u situaciji da u hodniku ostaviš stvari ispred ulaznih vrata. Ja barem svojoj mami moram, ostavim joj stvari, porazgovaramo 5 minuta, sve za njihovo dobro'', kaže Bojana.
Bojana je aktivnija na društvenim mrežama, a njezine priče nerijetko su one iz kuhinje, gdje je za štednjakom uglavnom Enes, pa se glumica šali.
''Daj stani u moju zaštitu, stvarno dobro radim sarmu'', kaže.
I dok mnogi pratitelji uživaju u njihovim isječcima na Instagramu, njihova djeca mamu i tatu ne vide kao glumce niti kao javne osobe.
''Oni imaju svoje youtubere, tiktokere i instagramere, nisu pratitelji recentne televizijske produkcije. Naši neke naše serije ne pogledaju, a neke poprate, sad su više u negiranju, fazi negiranja roditelja. Njima prijatelji kažu da su ima mama i tata glumci, onda nam kažu - ti si njima fora'', pričaju.
No za jedno su ovi roditelji glumci dobili itekakvu pohvalu.
'''Bilo mi je fantastično, kao da sam bio u nekom genijalnom hororu', kad ti 15-godišnjak tako nešto kaže, onda si sasvim zadovoljna i kažeš da si obavila dobar posao'', pričaju.
Taj dobar posao predstava je koja će premijerno biti prikazana 29. ožujka u Tunelu Grič. ''Obavezan smjer'' prvi je Enesov autorski projekt.
U COVID godini glumci Gavelle okrenuli su se naime autorskim projektima. ''Zagreb 2020'' Filipa Šovagovića već se igra, a sada je vrijeme i za Enesov prvijenac.
O toj će se predstavi, sigurni smo, itekako pričati jer govori o pričama i stanjima s kojima se mnogi od nas mogu itekako poistovjetiti u ovom neobičnom vremenu pandemije.
IN magazin gledajte od ponedjeljka do petka u 17:30 na Novoj TV, a propuštene emisije pogledajte besplatno na novatv.hr.