VIDEO Zvjezdane 'muke': Biste li izdvojili 90 tisuća kuna za novi 'IT' komad?
Možete li zamisliti da netko za slušalice izdvoji 50 tisuća kuna ili za šoping košaricu 90 tisuća? Katkad je stvarno fascinantno koliko su žene opsjednute modnim dodacima.
Ekipa inMagazina istražila je koliko su modni detalji važni našim zvijezdama te za koga modne kuće kreiraju suludo skupe stilske detalje. Tako je Alka Vuica slaba na cipele i sunčane naočale, pjevačica Maja Šuput modnim dodacima skriva nedostatke, a kada je u pitanju Severina – nema škrtarenja na dodacima.
Dvostruki standardi: Jelena Rozga na meti zbog cipela vrijednih 8 tisuća kuna
Tako je za krunu Dolce&Gabanna izdvojila oko 8 tisuća kuna. Stilskim detaljima poput suncobrana ili čarapa, pjevačica redovito osigurana medijski prostor.
'Danas imamo priliku vidjeti da moda na vrlo surov način iskorištava potrošačku potrebu modne klijentele', kaže Petar Trbović, Severinin dugogodišnji stilist. Jedan od takvih dodataka su slušalice koje je dizajnirao Chanel i vrijedi 35 tisuća kuna. A isti primjer su slijedili i D&G – tako se na njihovim slušalicama nalazi više dragulja nego na kraljevskoj tijari.
Modni kritičari su u šali komentirali da uz toliku količinu kristala i bisera, odjeća vam nije ni potrebna! Te posebne slušalice koštaju i do 50 tisuća kuna, a za njih postoji i lista čekanja.
Chanel je ove sezone izbacio i kupovnu košaricu koja košta 90 tisuća kuna – pa se taj detalj mogao vidjeti i u prvom redu modnog tjedna u Parizu. Privjesak za torbu, Lego torbica, ... pogledajte što je IN u prilogu inMagazina i inspirirajte se!
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook