Heroj dana: 'Poanta priče je da probudimo u ljudima ono zrnce dobrote'
Marko, kako ćemo ga zvati za potrebe ovog priloga, nema namjeru mijenjati svijet, ali neće se buniti ako njegova ideja izazove lančanu reakciju koja će nas podsjetiti na to da je dobrota uvijek u modi.
Iako ne voli da ga tako nazivaju, glavni akter ove priče inzistirao je da ostatane anoniman. Stoga će njegov identitet, zahvaljujući ovim nasmiješenim balonima, ostati tajan, no nadamo se da će njegova ideja u potpunosti zaživjeti.
'Ideja je da se preko tjednih, dnevnih i mjesečnih misija koje ćemo objavljivati na našoj Facebook stranici Heroj dana zapravo podsjeti ljude da je dobro činiti dobro i da se na neki način dobrota vrati u modu', rekao je.
Marko, kako ćemo ga zvati za potrebe ovog priloga, nema namjeru mijenjati svijet, ali neće se buniti ako njegova ideja izazove lančanu reakciju koja će nas podsjetiti na to da je dobrota uvijek u modi.
'Jednostavno ne želim, ne želimo, svi mi ne želimo da se to povezuje s bilo kakvom samopromocijom, to nije nimalo poanta priče. Poanta priče da probudimo u ljudima ono zrnce dobrote na koje su zapravo zaboravili.Nazvali smo ih misije čisto iz zezancije. Dnevne misije će biti one lake misije. Nazovi mamu, nazovi oca, nije uopće važno jesi li dobra s njima ili nisi dobar s njima. Ako i nisi dobar s njima, budi taj icebreaker koji će potaknuti tu neku komunikaciju. Bit će tu i tjedne misije poput, sad karikiram, spasi nekoga od kontrole u tramvaju, kad vidiš da netko nema kartu, uleti mu sa svojom kartom. Do, recimo, mjesečnih misija, koje će biti uzmi odjeću koja ti ne treba, odnesi je nezbrinutoj djeci u dom ili tako nešto. Prijavi se, odradi jedan dan u pučkoj kuhinji, znači jedan jedini dan u mjesecu posveti se tome da fakat budeš dobra osoba', objasnio je.
Pet punih kofera prijateljstva poslano mališanima u Gunju
I tako je prva misija odaslana u bespuća društvenih mreža krajem prošlog tjedna, a reakcije su, kaže Marko, bile i bolje od očekivanih.
'Ljudi se mogu uključiti na taj način da dođu na našu Facebook stranicu i pogledaju koja je dnevna misija, mogu nas lajkati, a i ne moraju, uopće nije važno, ono što je važno da naprave tu dnevnu misiju', kaže.
Ako vam se ova priča učinila poznatom, možda vas je podsjetila na radnju filma ˝Šalji dalje˝ u kojem je dječak sa školskim projektom započeo lanac nesebičnog pomaganja drugima koji je na kraju poprimio globalne razmjere.
'Hvala bog živimo u digitalnom svijetu u kojem je doprijeti do ljudi puno lakše ako imaš kvalitetnu ideju. Budimo realni, svatko od nas ima, karikiram, dvjestotinjak prijatelja, čim ti objaviš nešto ti si automatski slao dalje svojih 200 prijatelja, da se dvoje od njih oglasi, oni imaju po 200 prijatelja', kaže.
Svi smo ljudi, ali malo tko je čovjek. Tko zna, možda je baš ovo revolucionarna ideja koja će promijeniti svijet. Ako pitate Marka - samo je nebo granica.
Cijelu priču o ovom heroju pogledajte u prilogu inMagazina.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook