Golotinja i vulgarnosti u spotovima: Gdje je granica dobrog ukusa?
Posljednjih godina pjevačice kao da se natječu koja će razgolićenošću u videospotovima privući više medijske pozornosti.
Takvi pokušaji privlačenja pozornosti počeli su graničiti s dobrim ukusom, a pojedini istupi čak s vulgarnošću. Je li za današnje djevojčice obnaživanje i pretjerano naglašen seksepil, koji im se servira, poželjni model ponašanja? Kako to utječe na njihov razvoj ali i položaj žene u društvu - pokušala je doznati naša ekipa inMagazina.
Ivan Zak objavio atraktivan spot za pjesmu 'Pretjerujem': 'Snimanje je bilo čisto zadovoljstvo'
'Mislim da će žena sa svojim tijelom, ako je dobro oblikovano i ako dogovara tim standardima, da će se naći u medijima i da će vjerojatno zarađivati novac', smatra Sanja Srnavka iz udruge B.a.B.e. te naglašava da je tada tijelo počinje gledati kao proizvod, a starenje kao najveći neprijatelj.
Jelena Rozga predstavila novu pjesmu i spot 'Kraljica'
'Nastaje konfuzija u glavi - ako ideš od vrtića na vjeronauk i slušaš o braku kao jedinoj zajednici koja se prizna i obitelji kao svetinji, a s druge strane vidite tko se nalazi u medijima... onda nastaje zbrka u glavi', ističe Srnavka. I psihologinja Ljubica Uvodić Vranić dala je svoje mišljenje na tu temu. 'Živimo u takvom okruženju u kojem se zapravo sve radi o nekoj zaradi i nekoj komercijalizaciji, pa se čovjek odriče i vlastitog odgoja i vlastitog stida i srama da bi zaradio koju kunu. Zaboravlja se da je ono što je pomalo skriveno i da je ono što se pomalo naslućuje možda puno zanimljivije nego kad se sve pokazalo i kad se više nema što gledati', zaključuje psihologinja.
Cijelu priču pogledajte u prilogu inMagazina.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook