Nevjerojatna noć mode i brojnih poznatih faca! Ovo je bio užitak za svačije oči
Od idućeg tjedna, modne se revije već tradicionalno održavaju na Zagrebačkom Velesajmu, ovog puta u Paviljonu 8.
Nakon dugoočekivanog otvaranja 27. sezone Bipa FASHION.HR-a, uslijedila je i druga modna večer najvećeg tjedna mode. Na pisti zagrebačkog Studentskog centra tako su zavladale tri modne prezentacije – Morane Krklec, dizajnera Marka Plukavca koji stoji iza branda Unaesthetik te Branke Donassy. Lokacija koja je od samih začetaka nositelj urbane, alternativne i eksperimentalne zagrebačke scene pokazala se idealnom za performanse dizajnera, koji svoju publiku uvijek uvedu u jedan kreativni svijet stvaralaštva. Nina Mia Čikeš, Andrea Solomun, Mare Milin, Tihana Harapin Zalepugin, Borut Mihalić, Ana Vučak Veljača, Ronald Braus, Đeni Pecotić i brojni drugi bili su dio jedne posebne atmosfere koja je zaživjela prvim izlazom modela na pistu.
Čast da otvori drugi dan održavanja Bipa FASHION.HR-a pripala je talentiranoj Morani Krklec. Aktualna kolekcija njenog branda MO design, bazira se na crnim odjevnim predmetima, koji ne prate u potpunosti liniju tijela, nego razrađenom konstrukcijom tvore zasebne forme, unoseći dinamičnost. I dok jednom dijelu kolekcije posebnu pažnju odvlače detalji na leđima koji su istaknuti ili konstrukcijski ili probijanjem tkanine piercing nakitom, u drugom su dijelu zaživjeli nešto skulpturalniji modeli. Koristeći vunu koju tehnikom filcanja izrađuju članice udruge Goranske vunarice iz Ravne gore od odbačene ovčje vune dizajnerica isprepliće umjetničko stvaralaštvo, tradicijske vrijednosti i ekološki korisno djelovanje.
Modni brand Unaesthetik, kojeg potpisuje dizajner Marko Plukavec, ostao je dosljedan ručnoj dekonstrukciji pletiva kao osnovnoj niti vodilji i glavnoj inspiraciji prilikom kreiranja svakog novog unikatnog komada. Veliku ulogu u konačnom izgledu kolekcije odigrala je i glazba. Ovog puta, Byörk koju je dizajner čuo tijekom jednog izlaska u Berlinu pokrenula je kreativnost i tako se rodio koncept za reviju, koja je oduševila ljubitelje Unaesthetik branda pogotovo zbog komada koji su zaživjeli u različitim nijansama tople smeđe i maslinasto zelene. Oversized kardigani koji se nose kao haljine, voluminozne veste i maxi šalovi opet s pokazali pravi slow fashion koncept, a dizajner je publiku iznenadio ruksacima „Yvonne bag“ u dvije veličine.
„Blow up“, kolekcija dizajnerice Branke Donassy zatvorila je drugu večer tjedna mode. Inspirirana kultnim istoimenom filmom Michelangela Antonionia iz 60-ih, dizajnerica se opet bavi metodom povećanja fotografija i dizajnerskih intervencija u motivu te digitalnim tiskom na tkanini. Za novu kolekciju koristila je vlastite fotografije raznih motiva iz prirode snimljene na Lošinju još 2009. godine. Velikim povećanjem u trenutku, dokumentirani realistični detalj doživljava transformaciju u apstraktnu sliku, a dodatnom intervencijom promjene kolorita u paletu intenzivno plave, magente, zelene, ljubičaste te crno-bijele, slike izazivaju različite emocije. Kao i uvijek, Donassy pomno građenim konstrukcijama svakim modelom priča jednu posebnu priču. Kombinacije čistih silueta, posebnih rukava, neobičnih ovratnika i potpuno različitih suknji stvorile su dinamičnu strukturu cijele kolekcije i na najbolji mogući način prva dva dana Bipa FASHION.HR-a dovele do kraja.
Od idućeg tjedna, modne se revije već tradicionalno održavaju na Zagrebačkom Velesajmu, ovog puta u Paviljonu 8. Tako su pred najvećim modnim znalcima i ljubiteljima još četiri dana uživanja (od 24. do 27. listopada) u prezentacijama Roberta Severa pod pokroviteljstvom branda Noelle, Twinsa pod pokroviteljstvom CCC-a, Staše Design, Jelene Holec, modnog dvojca KLISAB, Ivice Skoke pod pokroviteljstvom Perwolla, Marine Design, BiteMyStylea by Zoran Aragović, Ana Marie Ricov, Mateyeneire te Ivice Klarića koji pod pokroviteljstvom branda Philips slavi 20 godina karijere.