Tomislav Bralić i klapa Intrade 15 godina vjerni Splitu: Objavili su novi singl i spot "Ostajemo tu!"
Tomislav Bralić i klapa Intrade na jubilarnom 60. Splitskom festivalu nastupit će s pjesmom “Ostajem tu” Vinka Barčota, za koju su spot snimali na prekrasnim lokacijama uz dalmatinske svjetionike.
Ljubav prema Jadranu, moru, Dalmaciji, lokalitetu u kojem su odrasli, Tomislav Bralić i klapa Intrade predočili su pjesmom “Ostajem tu” Vinka Barčota, autora kojemu je ovo već deveta pjesma koju je napravio za Intrade. Prva je bila “Zalutali pogled”, koja ima preko 11 milijuna pregleda na YouTubeu. Aranžman je napravio Leo Škaro, a njihovi su obožavatelji na najave izvrsno reagirali.
A što o novoj pjesmi misli i kakav osjećaj ima, otkrio nam je, naravno, Tomislav Bralić:
Pisma će se pivati, to znam sigurno. Mislim da smo “uboli” sa njom. Vidit ćete na Splitskom festival da će ljudi već polako pivati s nama jer je refren lako pamtljiv. Ostajemo tu – snimali smo kadrove na Viru, u Filipjakovu, Zadru, Bibinjama, tu su dijelovi Kornata, Jadrana. Igor Goić je napravija jedan dobar dokumentarac pa ćete viditi kadrove u spotu.
Eto, 15 godina druženja sa Splitom, 15 godina zagrebačkih prosinačkih koncerata, 9 pjesama s Vinkom Barčotom, proslava 35 godina postojanja u 2020., očiti su znakovi da Tomislav i Intrade vole druženja, cijene prijateljstva, uvijek rade i grade odnose s drugima.
Prijedlog o lokaciji snimanja spota dao je redatelj Igor Goić, KREATHIA Studio, budući da već nekoliko godina radi na dokumentarnom filmu o svjetionicima “Legende svjetla”:
Na prvo slušanje pjesme sam prepoznao jako puno tekstualnih poveznica s tematikom te smo kroz razgovor došli do zaključka da možemo povezati ova dva projekta u svrhu promocije tih monumentalnih građevina za koje još uvijek malo tko zna. Za lokaciju smo tako odabrali svjetionik “Villa Lanterna” na otoku Viru. Ovaj svjetionik, kao i mnogi drugi, preuređen je u apartman visoke klase. Kako se pomorci uglavnom oslanjaju na modernija rješenja snalaženja u noćnim plovidbama, svjetionici su izgubili djelić svoje važnosti, ali ih s druge strane njihova izvanredna gradnja, nakon 202 godine službe, čini neprocjenjivim inventarom dalmatinske obale koji s vremenom samo dobiva na vrijednosti.
U spotu se pojavljuju i kadrovi sa svjetionika Tajer na otočiću Sestrica vela, iz spomenutoga dokumentarnog filma. Spot je izvrsno snimljen, sadrži predivne kadrove koji povezuju tekst, melodije, aranžman i emocije koje pjesma budi na prvo slušanje. Ovim putem zahvaljujemo turističkoj agenciji Vir Turizam d.o.o. i društvu Plovput d.o.o. na suglasnosti za snimanje spota.
O čarima snimanja i suradnji s klapom, redatelj Goić ističe:
Unatoč vrućem danu, sam set na virskoj lanterni protekao je u potpunosti po planu na sve tri mikrolokacije. Za kraj dana doživjeti zalazak na vrhu lanterne s raspjevanom klapom je jedna od povlastica ovog posla.
Prvi nastup na Splitskom festivalu Tomislav Bralić i klapa Intrade imali su 2006. godine, kada su nastupili s pjesmom “Ribar sam star”, koju potpisuju Joško Bogavčić i Vilma Neškovčin. Nagrada im je prvi put u ruke stigla 2012. kad su s pjesmom “Zašto uvik pivan“, autora Duška Rapoteca i Vjeka Alilovića, odnijeli pobjedu kao prvi izvođači iz Zadra na Splitu. Tom su pjesmom otvorili nagradni niz pa su tako u godinama koje su uslijedile osvojili nagrade stručnog žirija i nagrade publike. Pjesme s Festivala imaju posebnu čar jer uvijek izazovu izvrsne reakcije publike na nastupima i koncertima. Neki su od od tih hitova “Samo more nosin ja u duši” (2007.), “Nisan te sriće” (2011.), “Cviće” (2014.), “Ne mogu te prestat jubit” (2016.), “Ti, samo si ti” (2017.), “Plovim” (2018.) i prošlogodišnja “Meni fali sve”. Od 2006. pa sve do aktualne 2020., kada Splitski festival slavi 60 godina postojanja, omiljeni Zadrani sa Splitom prijateljuju već 15 godina. I baš se poklopilo da na ovogodišnjoj jubilarnoj glazbenoj manifestaciji pjevaju pjesmu “Ostajem tu”, kojom “cementiraju” splitska druženja i nagovještaju ponovne dolaske.
Zato smo sigurni da će ova pjesma s fenomenalnim spotom, koji je nešto novo i osvježavajuće u videokolekciji Tomislava Bralića i klape Intrade, biti novi hit u njihovom glazbenom opusu.