Pravi momak s Madisona stiže u Zagreb!
Andrew Cracknell započeo je karijeru u reklamnoj industriji kao copywriter 60-tih godina u jednoj od tadašnjih najboljih svjetskih agencija Collet Dickenson Pearce u Londonu.
Prozujite s nama kroz sve showbizz vijesti dana – Lajkajte Showbuzz!
Iznimno talentiran, brzo se penje na agencijskim ljestvicama i postaje glavni kreativni direktor i predsjednik uprave u tadašnjim vodećim i najkreativnijim agencijama zadužen za cijelo američko i europsko tržište. Po njegovim vlastitim riječima u tom vremenu gotovo da i nema kategorije proizvoda za koju nije radio i kreativnog rješenja kojeg nije vidio.
Redovito je pisao za The Financial Times i časopis Campaign.
The Real Mad Men njegova je prva knjiga te je s jednakim oduševljenjem prihvaćena kako od stručne tako i od šire publike. Sir John Hegarty, jedan od velikana reklamne industrije, kaže da je The Real Mad Men knjiga o vremenu kad se rađala moderna reklamna industrija, ali isto tako i mudra uputa o tome kako voditi kreativnu agenciju.
The Real Mad Men obavezna je knjiga za sve koji rade u reklamnoj industriji ili jednostavno žele znati koliko su njihovi omiljeni junaci Don, Roger ili Peggy utemeljeni u realnosti, jer kako kaže jedan od najveći reklamnih stručnjaka, David Abott: _Andrew Cracknell tells it like it was_.
Na predavanju u Zagrebačkom plesnom centru 27.studenog u organizaciji NOA agencije, Andrew Cracknell predstavit će svoju knjigu i održati predavanje o agencijama kakve su bile i kakve bi trebale biti temeljeno na njegovom iskustvu na vodećim pozicijama u najkreativnijim svjetskim agencijama.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook