Pogledajte što ove sezone donosi Charlie design u Velvetu!
Potpuno bijela kolekcija rađena je do svile, organdija, pamuka i kože!
Visoko estetizirani, pročišćeni vizuali nove kampanje Charlie designa, uvode nas u jedan novi svijet u kojem ima mjesta za snove,gdje je sve fluidno i sve moguće. Predivan spoj mekanih formi i neobičnih struktura, kontrast mekog i krutog, prozirnog i punog - stvara neponovljivu modnu priču.
>> Pregršt sadržaja na drugoj Noir večeri!
Potpuno bijela kolekcija rađena je do svile, organdija, pamuka i kože. Komadi se s lakoćom daju kombinirati. Narušena je s crnim gumenim detaljima koji daju savršen balans cijeloj priči. Veliki svijetlo sivi printevi s fotografijama iz prijašnjih kampanja aplicirani su na haljine, tunike, sakoe te djeluju pomalo nestvarno, a retro - avangardni štih tipičan za Charlie.
Ovo je kampanja rađena bez Photoshopa, što je u današnje vrijeme prava rijetkost.
'Sve fotografije su snimljene na moj omiljeni način, tehnikom snimanja u ogledalu, s malom dubinskom oštrinom, malo dužom ekspozicijom, meko i fluidno, dok čvrstinu fotografijama daje jedan lirski chiaro-scuro. Ogledalo je staro, neravne površine, mjestimično i puno mrlja, ipak izrađeno je do kristalnog stakla, brušeno pod kutom sa strana. Lom svjetla na tim dijelovima čini mala optička čuda. Kao da se na fotografiji pojavljuju duhovi. Moja ideja kampanje bila je odnos između dviju žena: sućut, razumijevanje, empatija, sestrinstvo, način na koji blizanci osjećaju jedan drugoga. Bez inhibicija, nešto iskonski. Nije mi bilo važno modno poziranje. Poze su jednostavne, normalne i bez forsiranja. Važna je emocija. Djevojke na fotografijama su savršeno razumjele moje upute. Na snimanju su izgledale poput jezerskih nimfi koje se izvijaju u vodi, pokreti su im bili meki i spori, uz nježan glazbeni background by Alexandre Desplat. Imala sam osjećaj da kroz staklenu pregradu promatram neku podvodnu scenu: povijuše i trave, sirene ili neka čudesna jezerska bića. Fotografije nisu retuširane, jedina intervencija na njima su rad na kontrastu, te na odnosima svjetla i sjena', ispričala je Mare.
Kampanja Charlie design bit će predstavljena 26. travnja u galeriji Velvet!
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook