Pogledajte kako je bilo na Montura Fashion Destination 2014.
Split je zaista modna destinacija s publikom koja je gladna mode.
Prva večer desetog po redu, najvažnijeg splitskog modnog događaja - Montura Fashion Destination 2014 održana je sinoć u slikovitim Dioklecijanovim podrumima pred dupkom punim gledalištem i potvrdila svoj naziv.
Redom eminentni hrvatski dizajneri predstavili su svoje viđenje proljetno/ljetne žene. Nastupili su:
• Marina Design
• Modna kuća Mak
• Monika Sablić
• Arileo
• Anamarija Asanović
• 82 Score 88
• Fjabe
• Ivica Skoko
• Lella Design
• Morana Krklec
• Ledenko
• Begović i Štimac
• Lokomotiva
• Martina Felja
• Luka Couture
Monika Sablić je podsjetila kako su haljine nosile naše majke. Naglasak je bio na kroju kao iz vremena kad se na to jako pazilo baš kao i na ženstvenost. Monika kroji haljine po zanatu, naglašava struk, s puf rukavićima pridodaje romantiku, ali bira cvjetne i čipkaste tkanine što još više pridonosi dojmu.
Publici se posebno svidjela inspiracija Parizom i francuskim šikom u kolekciji Arilea. Bračni par Pirić je zgradio svoj prepoznatljivi stil u kojem bira fine tkanine i igra se s krojevima hlača te asimetrijom. Boje su plus, a metalni dodaci dolaze već kao potpis.
Da kombinezon ne mora biti samo tijesno krojena odjeća, već da može igrati i ulogu haljine naučila je publika vidjevši dvanaestak modela Modne kuće Mak koje i ovaj put potpisuje Teo Perić. Kombinezoni su iz ateljea Mak stigli uglavnom u bijelim tonovima, a svaki u svojoj verziji – od elegantnog do sportskog.
Kako je bilo na otvorenju Elle Fashion Film festivala?
Anamarija Asanović je dva puta izašla na Monturinu pistu, prvi put s razigranim, i lepršavim i printanim kombinacijama ženstvenih modela, a drugi put u sporstkom brandu 82 SCORE 88 kojeg splitska dizajnerica potpisuje zajedno s Vesnom Jelić. 82 SCORE 88 postaje prepoznatljiv s logom- strelicom pogođene mete u ženskim i muškim sportskim kombinacijama.
Morana Krklec je donijela minimalističku kolekciju u kojoj ipak ima detalja u krojevima. Ne koristi previše boja, ali miješa teksture i čistim linijama dodaje zaokrete u kroju suknji i hlača.
Lella design je jedini brand koji je na Monturu stigao iz Dubrovnika. Večernje haljine posute ljuskicama ili šljokicama veličaju žensko tijelo. Kad ne koristi svjetlucave materijale Džemila Dilberović u Lella designu raspojasano koristi til.
Lokomotiva Lane Puljić i Luke Grubišića je u Podrume 'dovezla' urbane djevojke koje njeguju ženstvenost i biraju krojeve haljina i kombinacija za šetnju po gradskim ulicama. Lokomotiva nudi rješenja za dnevne izaske, dok je Luka Grubišić u posebnom brandu Luka couture u najboljem svjetlu predstavio raskoš kroja i materijala u svojim tipičnim puf-suknjicama.
Nova Marina design prilazi publici na novi način. Njezin minimalizam je našao kompromis s prozirnim tkaninama i moglo bi se reći da autorica Marina Obradović uspješno pomiruje svoj minimalizam i komercijalniju stranu mode.
Uz modernističke vizije žena u proljeću i ljeti Fjaba i Martine Felje, ženstvenost se naglasila u kolekciji Ivice Skoke koji je kreacije osmislio baš za Monturu. Puno čipke, aplikacija, cvijeća... uz lepršave tkanine učinile su Skokine kreacije poželjnim za ljetne večeri pred nama.
I na koncu recimo da je ova, deseta Montura bila u znaku 'ručnog rada slavonskih baka' TWINS-i, odnosno Damir Begović i Domagoj Štimac su i ovaj put donijeli još jedno osvježenje u Dioklecijanove podrume.
Valja svakako još istaknuti kolekciju ženske i muške obuće Ledenko, koja je na Monturinu pistu 'ušetala' u svim bojama.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook