Oliver Frljić ponovno otvara vruće teme.
Teme koje pokreću i Frljića i Magellija tijekom cijelog njihovog autorskog rada i koje su im donijele slavu i kontroverzu i ovaj put će biti otvorene: odnos društva i umjetnosti, moć i hijerarhija među većinskim i manjinskim narodima, uopće razumijevanje među ljudima i potraga za istinom.
Oliver Frljić ponovno je pred riječkom publikom i ponovno otvara vruće teme.
Ovaj put udružio se s iskusnim i nagrađivanim redateljem Paolom Magellijem s kojim je osmislio projekt udruživanja manjinskih teatara u Europi prema djelu slavnog pisca Luigija Pirandella. Teme koje pokreću i Frljića i Magellija tijekom cijelog njihovog autorskog rada i koje su im donijele slavu i kontroverzu i ovaj put će biti otvorene: odnos društva i umjetnosti, moć i hijerarhija među većinskim i manjinskim narodima, uopće razumijevanje među ljudima i potraga za istinom.
U opsežnom projektu pod nazivom ReDiscovering Europe surađuje 5 manjinskih kazališta i to: Talijanska drama HNK Ivana pl. Zajca Rijeka, Njemačko kazalište iz Temišvara, Slovensko stalno gledališče iz Trsta, Nacionalno institucionalno albansko kazalište iz Skopja i Mađarsko kazalište iz Subotice.
Osim predavanja, Performativne kuhinje koja će se održati 4. ožujka u Rijeci (u kojoj svi glumci demonstriraju pripremu hrane i kuhanje nekih od svojih autohtonih jela) najveće je zanimanje javnosti upravo za kazališnu predstavu „Gorski divovi“ / „I giganti della montagna“ čiju režiju potpisuje upravo Magelli, nastalu po istoimenom književnom djelu Luigija Pirandella. Ova je predstava prvi zajednički uradak pod vodstvom HNK Ivana pl. Zajca Rijeka u suradnji s EPK Rijeka, sufinanciran iz sredstava Europske unije programa Creative Europe Culture pa ovo čini ne samo veliki uspjeh za Rijeku kao prijestolnicu kulture, već i za cijelu Hrvatsku!
Velika turneja ove predstave počinje u Rijeci i premijerno se prikazuje 2. ožujka, a nakon repriza putuje u Trst, Skopje, Suboticu i Temišvar.
Paolo Magelli režirao je preko 150 predstava i nagrađivan za svoj rad diljem svijeta. Samo u Hrvatskoj je dobio tri Nagrade hrvatskog glumišta za najboljeg redatelja, Vjesnikovu nagradu za kazališnu umjetnost "Dubravko Dujšin" i mnoge druge. Uvijek se rado sjeća svojih početaka u Pratu gdje je zajedno s Robertom Benignijem, Pamelom Villoresi, Saveriom Marconijem, Francescom Nutijem i Marcellom Bartolijem osnovao Teatro studio del Teatro Metastasio. U Hrvatsku dolazi na „Dubrovačke ljetne igre“ s „Mandragolom“ 1974. godine, a kasnije režira Euripidove proslavljene "Feničanke". Slijede mnogi drugi naslovi, poput nezaobilaznih "Ludih dana", "Nacije", "Velike magije", predstave "Vjera, ufanje, ljubav", "Višnjika", "Tri sestre", "Ujaka Vanje", "Platonova", "Elektre", "Mjesec dana na selu", "Kraljeva", "Ptičica", "Cigle", "Zagrebačkog pentagrama", "Don Juana", predstave "Barbelo, o psima i djeci", "Na dnu"...
„Gorske divove“ Magelli već sada vidi kao veliki uspjeh: spajanje glumaca iz 5 različitih kazališta na 5 različitih jezika s autorskom glazbom Ivanke Mazurkijević i Damira Martinovića, Mrleta iz Leta 3, veliki je izazov i zadovoljstvo.