VIDEO Vodeći svjetski DJ dolazi u Split!
Najpopularniji i već drugu godinu za redom vodeći svjetski DJ Hardwell biti će dio line up-a ovogodišnjeg Ultra Europe festivala.
DJ-a Hardwell će nastupati na splitskom Poljudu tijekom trodnevnog događanja od 10. do 12. srpnja. Ovo posebno iznenađenje posjetiteljima najpopularnijeg festivala u regiji dolazi kao šlag na tortu u vrijeme kad je službena stranica Ultre na Facebooku dosegla impozantnu brojku od pola milijuna fanova.
ULTRA EUROPE: U Hrvatsku i ove godine dolaze vodeća imena svjetske DJ scene!
Radi se o izvođaču koji je drugu godinu zaredom broj 1 na svjetskoj ljestvici DJ-a. Njegov glazbeni utjecaj je izniman i priznat u globalnim razmjerima. Samo u posljednjih nekoliko mjeseci, producentske vještine ovog Nizozemca koristile su najveće svjetske zvijezde poput Rihanne, Coldplaya, Ellie Goulding, 30 Second To Mars... Najveći uspjeh Hardwellu do danas donijeli su njegovi hit singlovi „Spaceman“, „Countdown“, „Jumper“, „Apollo“...
No to nije sve. Ova sjajna vijest dolazi baš u trenucima kada je službena Facebook stranica Ultre ostvarila veličanstvenih 500.000 lajkova. Time je najpopularniji i najveći festival u regiji još jednom dokazao svoju popularnost na globalnoj razini. Ostvarena brojka putem najpopularnije društvene mreže dosegla je impozantan broj ljubitelja i pratitelja informacija koje Ultra festival komunicira putem ove mreže.
Statistike govore kako su korisnici stranice demografski podijeljeni doslovno na cijeli svijet. Točnije, riječ je o korisnicima iz čak 126 zemalja svijeta. Time službena Facebook stranica Ultra festivala potvrđuje ulogu jedne od napopularnijih informativnih kanala promotora događanja, ali i turističkih prednosti Hrvatske. Uzme li se u obzir kako je čak 70% korisnika dolazi izvan granica Hrvatske, jasna je uloga i utjecaj promocije koju festival putem službene stranice ostvaruje na globalnoj razini.
Organizatori potvrđuju kako će ovogodišnje izdanje Ultre Europe uz izniman line up i najatraktivnije izvođače današnjice privući više od 150.000 posjetitelja kroz 7 dana festivala. Da nije riječ o običnom događanju govore statistički pokazatelji prema kojima je Ultra festival prijašnjih godina integrirao značajne turističke rezultate te osigurao konkretne turističke i gospodarske pomake i predstavlja projekt koji je puno više od puke zabave za posjetitelje.
Ultra Europe je samo prošle godine potaknuo više od 300 milijuna kuna turističke potrošnje, a tijekom festivala posjetitelji su ostvarili više od 90.000 noćenja. Ove godine, obzirom na proširena događanja i trajanje festivala, očekuje se gotovo duplo ostvarenje rezultata. Riječ je o najvećem glazbenom i turističkom događanju na ovim prostorima. Glazbeni festival je u samo tri godine uspio ucrtati Hrvatsku i turističke destinacije poput Splita, Hvara i Visa na zemljovid najtraženijih događanja u glazbenom svijetu. Integrirao je značajan broj dodatnih dolazaka gostiju s tržišta na kojima je festival promoviran. Imidž koji je stvoren u korist domaćeg turizma je neslućen.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook