Helena Gudelj predstavila zarazni ljetni singl i spot "Sve mi daj" koja asocira na zaljubljenost na prvi pogled
"Pjesma odražava duh ljeta i ljetne romanse", istaknula je pjevačica Helena Gudelj za singl "Sve mi daj".
Mlada pjevačica Helena Gudelj, nakon skoro dvogodišnje glazbene pauze uzrokovane pandemijom, ima novi zarazni singl "Sve mi daj“. Svestrana Imoćanka, koju je publika upoznala 2017. godine u Supertalentu te odlično prihvatila 2019. godine na 59. Splitskom festivalu s pjesmom "Moje suze govore“, snalazi se u raznim glazbenim žanrovima poput popa, rocka, funka, jazza, bluesa i opere.
Helena je i formalno glazbeno obrazovana, svira klavir te sitno broji do diplome Glazbene akademije na smjeru Glazbena pedagogija. Ipak, otkriva kako ne planira nastaviti karijeru u akademskim glazbenim krugovima.
"Dolazim iz Zmijavaca, malenog mjesta pokraj Imotskog, a odlaskom na fakultet sam se preselila u Split, gdje me oduševila živopisna glazbena scena. Tada sam, unatoč fakultetskom obrazovanju , shvatila da se neću nastaviti baviti s klasičnom glazbom već da me privlače svjetla pozornice i zabavna glazba.“
Za modernu i plesnu pjesmu "Sve mi daj“ u izdanju Rubikon Sound Factoryja zaslužni su Darko Bakić kao autor glazbe te Tihana Buklijaš - Bakić i Ante Pecotić kao autori teksta. Producenti pjesme su Bojan Šalamon - Shalla i Toni Ćosić, a Helena kaže da ju pjesma privukla na prvu.
"Pjesma odražava duh ljeta i ljetne romanse. Asocira me na onu zaljubljenost na prvi pogled, kad se pogledi sretnu i odmah je jasno da želiš osvojiti tu osobu.“ Odličan spot u režiji i produkciji Alter Ego Medie i Marka Bosnića zaraznom plesnom ritmu pjesme dao je posebnu notu koju su lokacije snimanja dodatno naglasile.
"S obzirom na ton pjesme i vrijeme samog snimanja, u spotu smo htjeli postići šareni ljetni 'vibe'. Snimali smo u hostelu u centru Splita čiji je zanimljivi, kričavo žuti interijer bio inspiracija za odjevne kombinacije i post - produkcijsko bojanje i video efekte. Druga lokacija bila je industrijska zona Stinice koja je prepuna atraktivnih i šarenih grafita koje smo lako uklopili kao pozadinu u video spotu. Kao šećer na kraju, iskoristili smo klasično vozilo 'Bubu' kako bismo dodatno istaknuli Heleninu ženstvenost i neovisnost o muškarcima.“