šarenilo i ženstvenost

Helena Gudelj predstavila zarazni ljetni singl i spot "Sve mi daj" koja asocira na zaljubljenost na prvi pogled

Helena Gudelj - 1 PR

"Pjesma odražava duh ljeta i ljetne romanse", istaknula je pjevačica Helena Gudelj za singl "Sve mi daj".

Galerija 5 5 5

Mlada pjevačica Helena Gudelj, nakon skoro dvogodišnje glazbene pauze uzrokovane pandemijom, ima novi zarazni singl "Sve mi daj“. Svestrana Imoćanka, koju je publika upoznala 2017. godine u Supertalentu te odlično prihvatila 2019. godine na 59. Splitskom festivalu s pjesmom "Moje suze govore“, snalazi se u raznim glazbenim žanrovima poput popa, rocka, funka, jazza, bluesa i opere.

Helena je i formalno glazbeno obrazovana, svira klavir te sitno broji do diplome Glazbene akademije na smjeru Glazbena pedagogija. Ipak, otkriva kako ne planira nastaviti karijeru u akademskim glazbenim krugovima.

"Dolazim iz Zmijavaca, malenog mjesta pokraj Imotskog, a odlaskom na fakultet sam se preselila u Split, gdje me oduševila živopisna glazbena scena. Tada sam, unatoč fakultetskom obrazovanju , shvatila da se neću nastaviti baviti s klasičnom glazbom već da me privlače svjetla pozornice i zabavna glazba.“

Za modernu i plesnu pjesmu "Sve mi daj“ u izdanju Rubikon Sound Factoryja zaslužni su Darko Bakić kao autor glazbe te Tihana Buklijaš - Bakić i Ante Pecotić kao autori teksta. Producenti pjesme su Bojan Šalamon - Shalla i Toni Ćosić, a Helena kaže da ju pjesma privukla na prvu.

"Pjesma odražava duh ljeta i ljetne romanse. Asocira me na onu zaljubljenost na prvi pogled, kad se pogledi sretnu i odmah je jasno da želiš osvojiti tu osobu.“ Odličan spot u režiji i produkciji Alter Ego Medie i Marka Bosnića zaraznom plesnom ritmu pjesme dao je posebnu notu koju su lokacije snimanja dodatno naglasile.

"S obzirom na ton pjesme i vrijeme samog snimanja, u spotu smo htjeli postići šareni ljetni 'vibe'. Snimali smo u hostelu u centru Splita čiji je zanimljivi, kričavo žuti interijer bio inspiracija za odjevne kombinacije i post - produkcijsko bojanje i video efekte. Druga lokacija bila je industrijska zona Stinice koja je prepuna atraktivnih i šarenih grafita koje smo lako uklopili kao pozadinu u video spotu. Kao šećer na kraju, iskoristili smo klasično vozilo 'Bubu' kako bismo dodatno istaknuli Heleninu ženstvenost i neovisnost o muškarcima.“

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!