Craig u uzbudljivoj avanturi!
Daniel Craig, će se osim u ulozi James Bonda, naći i u malo drukčijem okruženju.
Vodeći svjetski pivski brand, predstavlja novu uzbudljivu televizijsku i digitalnu kampanju povodom filma o novoj 23. avanturi Jamesa Bonda - SKYFALL.
U novoj reklami za Heineken prvi puta sudjeluje glumac Daniel Craig kao James Bond. Gledatelji će, zajedno s novom Bond glumicom Bérénice Marlohe, sudjelovati na epskom putovanju vlakom uz izazov da poraze Bondove neprijatelje i otvore kovčeg (‘Crack the Case’).
Kampanja je globalno predstavljena 20. rujna, a interaktivno iskustvo počinje tamo gdje završava TV spot – gledatelji su pozvani u vlak sa sjajnom Bérénice na putovanje kroz spektakularan krajolik snježnih planina. Gledatelji su vođeni kroz nekoliko izazovnih testova koji ih na kraju vode do toga da otvore kovčeg te štite njegov sadržaj od bijesnih negativaca.
Kampanja ‘Crack the Case’ provodit će se diljem svijeta putem različitih platformi, a čini ju novi spot od 60 sekundi (TV reklama i video) koji nude personalizirano interaktivno iskustvo. Odlična kombinacija oglašavanja, digitalnog i iskustvenog marketinga te odnosa s javnošću osigurat će da Heineken® i Bond dopru do još više potrošača nego prije i podignu kampanju na visoku razinu.
Stvorena na temelju 15-godišnjeg iskustva s Bond franšizom, kampanja ‘Crack the Case’ gledatelje vodi u vlak negdje duboko u planinama prekrivenima snijegom te im omogućuje priliku da i sami budu tajni agenti. Glumica Bérénice Marlohe neprimjetno vodi gledatelje od TV reklame do virtualnog putovanja i poziva ih da joj pomognu otvoriti tajanstveni kovčeg i nadmudriti opasne negativce – to je izazov koji potiče sudjelovanje i otkrivanje.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook