Uz jednu od najfatalnijih glumica bivše države vezala se legenda koja se dugo prepričavala, a zahvaljujući zanosnoj ljepoti uspoređivali su je i s Avom Gardner!
Marija Baksa bila je jedna od najseksepilnijih glumica bivše države, a onda se preselila u Rim kako bi skupljala antikvitete. Svijet je napustila prije pet godina.
S dvadeset godina bila je zapažena zbog uloge u filmu "Bokseri idu u raj", no proslavila se sedamdesetih osobito zbog kontroverznih, slobodnijih uloga nabijenih erotikom.
Marija Baksa dugo je držala status jugoslavenskog seks-simbola, a ponajviše će zapamćena ostati po ulogama u filmovima "Kiklop", "Mlad i zdrav kao ruža" i "Davitelj protiv davitelja".
O njezinim glumačkim sposobnostima nije nikada bilo dvojbe, no Marija Baksa glasila je i kao jedna od najljepših žena u regiji.
Za njom su uzdisali mnogi muškarci, a o njezinoj ljepoti dugo je kružila i jedna legenda. Naime, muškarci su, navodno, sjedili po kafićima i odgrizali komade stolova kada bi ona prolazila Jevremovom ulicom u centru Beograda.
Zahvaljujući zanosnoj ljepoti i zelenim očima uspoređivali su je s Avom Gardner i Catherine Deneuve.
No njezino srce osvojio je samo jedan. Baksa je bila u braku s biznismenom Milojkom Veljovićem, s kojim je dobila kćer Taritu, koja i danas živi u Rimu, piše Blic.
Nakon što je veliki dio života provela u Beogradu, rođena Osječanka preselila se u Rim, a njezina druga velika ljubav bila je arhitektura, zbog koje je i otišla u Italiju. Sa studijem je došla gotovo do kraja, no nikad nije završila jer nije položila posljednja dva ispita.
Kako je ispričala početkom osamdesetih u intervjuu za Yugopapir, u Italiju je došla na nekoliko mjeseci s namjerom da odradi praksu za arhitektonski fakultet, no često su je posjećivali filmaši pa je na koncu potpisala trogodišnji ugovor s producentskom kućom slavnog Dine De Laurentiisa. Tad je imala priliku glumiti s Linom Venturom, Charlesom Bronsonom i Budom Spencerom.
Osim toga počela se baviti slikarstvom pa je u Italiji imala i samostalnu izložbu. Bila je poznata i kao kolekcionarka, a posebno mjesto u kolekciji imali su domaći slikari.
Pred kraj života Marija se vratila u Beograd, a 2019. godine mediji su javili da je preminula u svom stanu u glavnom gradu Srbije u 74. godini.