Rozga ni za petama

Zbog Severine 'poludio' i Google

showbuzz DNEVNIK.hr

Kraljica spektakla, izgrađeni brand, velika profesionalka. Svi znamo sve o Severini. Zahvaliti možemo i Googleu. Evo koliko se klikala u danima svoje svadbe.

Severina je kraljica spektakla, jedini do kraja izgrađeni zvjezdani brand u Hrvata, a prednjači u mnogočemu i u regiji. Čak i loše trenutke svog privatnog života, izvrsno je iskoristila u poslovne svrhe. Postajala jača, traženija, 'klikanija'.

Severina plesala uz glazbu uz koju samo medvjedi mogu plesati

Stoga ne čudi interes koji je njezino 'srpsko vjenčanje' izazvalo u javnosti. Usporedili smo je pomoću alata Google Trends sa njenom glavnom konkurenticom - Jelenom Rozgom. Na dan svadbe, interes za Severinom nadjačao je onaj za Rozgom za čak 25 puta. Romantična komedija s pljeskavicama, kajmakom i lukom, filmski plakati, skoro 600 uzvanika, euri, trubači, stojadin, 'Braco i Seka' - sve to izazvalo je nezapamćen interes javnosti.

Stoga ne čude rezultati pretraživanja putem Googlea. Najveći interes zabilježen je 23. studenog, dan nakon 'srpskog' vjenčanja. Tijekom cijelog studenog interes za Severinom bio je veći od onog za, primjerice, Rozgom, no logično je to ako znamo da se hype oko svadbe dizao na tjednoj bazi. Informacije su curile, podaci se škrto dijelili, a Seve je uspjela nadmašiti sve to. Koji vam je omiljeni moment vjenčanja? Plakat? 'Braco i Seka? ', 'Stojadin'? Što ste od toga možda 'guglali'?

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

na instagramu POSJETI NAS