Tvoje lice zvuči poznato

Preko 500h vježbi i 40h makeovera do najbolje zabave na TV-u od 2007.

showbuzz DNEVNIK.hr

Kada je 2011. godine jedna od najuspješnijih produkcijskih kuća na svijetu, Endemol, izašla s projektom Your Face Sounds Familiar, očekivajući naravno izvanredne rezultate, za pretpostaviti je da je uspjeh koji je show polučio u zemljama diljem svijeta bio više nego očekivan.

Sve nastupe iz showa TVOJE LICE ZVUČI POZNATO gledajte na OYO, a najbolje dijelove na službenoj stranici tvojelice.hr.

Groznica plesno-pjevačkog spektakla, koji se emitira u čak 50 zemalja svijeta, nije zaobišla ni Hrvatsku. Nova TV je još jedanput dokazala da prati svjetske trendove. Show 'Tvoje lice zvuči poznato', koji je već u drugoj polovici emitiranja, najgledanija je zabavna emisija u Hrvatskoj od 2007. godine do danas.

Andrea Andrassy nakon što je pobijedila kao Severina: 'Stekla sam veliko poštovanje prema njoj'

Prema podacima AGB Nielsena, uz prvih sedam epizoda showa bilo je u prosjeku gotovo milijun gledatelja, odnosno 49,81 posto gledatelja koji su u to vrijeme bili pred malim ekranima. Peta emisija po redu oborila je rekord pa ju je tako pratilo u prosjeku više od milijun i dvjesto tisuća ljudi s udjelom gledanosti od 59,57 posto. Show koji obara sve rekorde gledanosti i koji je postao apsolutni hit u Hrvatskoj, uvukao se pod kožu gledateljima koji s nestrpljenjem čekaju svaku novu transformaciju svojih omiljenih kandidata.

 

Dok pred malim ekranima navijaju, istodobno na društvenim mrežama gledatelji komentiraju nastupe natjecatelja, a pohvale pristižu sa svih strana. Hashtag #TLZPhr zavladao je svijetom društvenih mreža. Lajkovi iz sata u sat rastu, komentari se poduplavaju, pa tako Facebook bilježi vrtoglavih 112 115 lajkova.
Twitter broji 396 aktivnih twitteraša koji ne mogu dočekati nedjelju da zatvitaju poznati hashtag #TLZPhr, dok služeni profil na Instagramu broji 6 102 followera.

Mario, Minea, Baby Dooks, Vanda, Giuliano, Ronald, Jasna i Andrea lica su o kojima se posljednjih tjedana najviše priča, a urednici dnevnih tiskovina i web portala otimaju se za njihove intervjue. Jedno je sigurno, ova fenomenalna osmorka postala je apsolutni televizijski hit.

 

Do sada je u showu odrađena 61 transformacija, od kojih je 56 odrađeno od strane kandidata, a ostale transformacije bile su one žirija kada je u prvoj emisiji Sandra Bagarić utjelovila Marilyn Monroe, Goran Navojec Elvisa Presleya, a Tomo in der Mühlen bio je Slash. Transformacijama nije mogao odoliti ni najpoznatiji voditeljski par Igor Mešin i Rene Bitorajac te su tako u drugoj emisiji na pozornici zapjevali i zaplesali kao legendarna R&B pop i dance grupa – Milli Vanilli.

Vjerojatno najzanimljivije preobrazbe i one koje izmamljuju najviše suza smijalica su one u suprotan spol. Neokrunjeni kralj transformacija u suprotan spol je definitivno Mario Petreković sa svojim izvanredno odrađenim nastupima kao Beyonce i Tina Turner. Za njim ne zaostaje ni Minea iznenadivši gledatelje kao MC Hammer te kao Jole oduševivši i žiri i publiku, ali i istoimenog pjevača koji je izjavio da nije znao da ima - brata blizanca. Za Ronalda Brausa u četvrtoj emisiji peobrazba je poprimila jednu novu dimenziju kada ga je fotorulet u prethodnoj emisiji iznenadio dvostrukom transformacijom u Ivu Robića i Zdneku Vučković.

Kako bi kandidati uspješno izvršili svoj zadatak i vokalno se približili boji glasa ikona u koje se transformiraju, brinu se vokalne trenerice Ivana Husar i Marija Tomčić, a Sandra Bagarić kao dramska trenerica pomaže natjecateljima kako bi što bolje ''skinuli'' geste, mimiku i ušli u lik izvođača.

Nimalo lak zadatak nema ni plesni trener showa, Igor Barberić koji ima odgovornost naučiti kandidate plesne korake za odgovarajući nastup. Vremena za vježbanje je jako malo. Osam kandidata, a samo tjedan dana! Kandidati će morati izdvojiti i preko 500 sati za vježbe plesnih i pjevačkih izvedbi. Rekord u satima provedenim u pripremama drži s Mariom Petrekovićem za nastup Beyonce, dok je najmanje problema imao s koreografijom za nastup Jasne Palić Picukarić kao Pharell s pjesmom Happy.
Ono što je najbitniije u showu jest kako Igor ističe da se: 'taj ženski ili muški karakter u plesu više dobiva stavom i glumom nego samom koreografijom' te dodaje 'Nije ni svakoj ženi prirodno biti Beyonce.'

 

Nakon što su prošli vokalne, dramske i plesne vježbe, posljednja stanica pred nastup je makeover. Trinaesteročlana mađioničarska ekipa koja uključuje maskere, šminkere, frizere i vlasuljarku izvršit će i najzahtjevniju transformaciju - bilo da se radi o promjeni boje kože ili čak transformaciji u suprotan spol. Najduža transformacija bila je ona Vande Winter u Stevie Wondera, koja je trajala punih šest sati jer su se spojili najzahtjevniji elementi – proćelava glava s pletenicama, protetika i tamna boja kože, a najmanje zahtjevna je bila Ronaldova transformacija u Robbieja Williamsa.

Na pitanje da li je teže muškarca prikazati kao ženu ili ženu kao muškarca, glavna i odgovorna šminkerica, Martina Novaković, odgovara: 'Nema pravila i jednosmjernog odgovora, sve ovisi o fizičkoj predispoziciji izvođača. Ponekad nam je lakše bilo promijeniti spol, nego napraviti istospolnu transformaciju.' Lakše ili ne, pretvorba muških kandidata u ženske pjevačke dive iziskivala je pothvate na koje se oni sami vjerojatno nikad nebi upustili. Govoreći konkretno o devet transformacija muških kandidata u ženski spol, riječ je o devet nastupa za koje su kandidati morali obući štikle i depilirati tijelo. S druge strane, žene su postale muškarci u showu trinaest puta.

 

Za sve dosadašnje transformacije korišteno je gotovo stotinjak perika te nešto manje umjetnih trepavica i jedno dvadesetak setova ekstenzija. Primjerice, za Giulianovu transformaciju u Amy Winehouse korištene su čak četiri različite perike! Da bi uz šminku i ostale elemente vjerno predočili nastup glazbene zvijezde u koju se transformiraju, tim profesionalaca kostimografa kreirat će identične kostime, a da bi se osmislio i izradio samo jedan kostim potrebno je dva do četiri dana.

Preko petsto sati dramskih, scenskih i vokalnih vježbi. Preko četrdeset sati uloženih u šminkanje kandidata. Preko milijun vjernih gledatelja. Nova TV sa showom 'Tvoje lice zvuči poznato' definitivno je postavila novi trend nedjeljnje zabave. Ne propustite i ove nedjelje!
 

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

 

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

na instagramu POSJETI NAS