Jedan od najpopularnijih parova na našoj glazbenoj sceni: ''Voli me i kad joj se čini da sam joj upravo uništio pjesmu“
Glazbenik Toni Starešinić nominiran je za Nezavisnu novinarsku glazbenu nagradu Rock&Off u četiri kategorije, uskoro promovira album benda Chui, a ispričao nam je i kako on i supruga funkcioniraju u bendu ManGroove i u osobnom životu.
Toni Starešinić i Željka Veverec jedan su od najpopularnijih parova na hrvatskoj glazbenoj sceni, a dok zajedno djeluju u bendu ManGroove, svatko od njih ima i "svoje" projekte u kojima svira. Toni je s grupom Chui nominiran ove godine u četiri kategorije za Nezavisnu glazbenu novinarsku nagradu Rock&Off, uskoro ima koncertnu promociju u klubu Boogaloo, a trenutačno radi i na Željkinu prvom soloalbumu "Je Veux".
Ispričao nam je u kratkom intervjuu kako funkcioniraju kao par, što bi bilo drugačije da nisu par, ali i otkrio je li prije bila Željka ili ManGroove.
"Mi smo se upoznali na jednoj svirci u jednom drugom bendu. To je bilo presmiješno jer je taj bend nastao samo s ciljem da ide svirati jednu Novu godinu u Prag našim domaćim ljudima. To je bio odličan doživljaj i super provod, a kada smo se vratili iz Praga, onda je pitanje bilo što ćemo dalje pa smo se dogovorili da ćemo nastaviti svirati. Odsvirali smo koncert u jednom klubu na zagrebačkoj Šalati i došla je Željka kao gošća te je otpjevala nekoliko pjesama. Tada se dogodio klik među nama, a to je bilo krajem 2003. godine", rekao je Starešinić te je dodao kako je prvi koncert ManGroovea bio instrumentalni, a u to su vrijeme on i Željka Veverec počeli hodati. Nakon drugog koncerta pozvao ju je u bend i tako je sve krenulo. Prvo su svirali obrade, a nakon nekog vremena počeli su svirati i svoje pjesme. Istaknuo je kako im je oboma ManGroove velika škola jer im je to prvi bend i sve su prošli učeći kroz vlastite pogreške.
ManGroove je dugo nastajao, a kako kaže Toni, od prve probe do prvog albuma prošlo je pet godina. Kasnije su bili sve brži i lakše im je sve išlo. "Cijeli je taj put jedna lijepa škola, ali i puno borbe i sve što ide uz to", rekao je glazbenik za DNEVNIK.hr te se osvrnuo na to kako on i supruga funkcioniraju dok rade glazbu.
"Sve je to vrlo dinamično. Neki put ja dođem s nekom temom na klaviru, a puno puta ona sebi nešto 'zabrije' u glavi, snima na mobitel i pjeva to po cijeli dan pa me zove da što prije dođem poslušati melodiju i snimim i napravim nešto", smije se Toni te dodaje da na kraju sve ispadne sjajno.
Istaknuo je i kako on se i supruga slažu u glazbi, ali ipak postoje područja glazbe koja ona više sluša od njega i obrnuto. "Imamo veliku bazu glazbe zajedno, a ja često unosim elemente iz glazbe koju ona ne sluša, a ona unosi svoje elemente", kaže glazbenik.
"Naravno da smo se i posvađali oko glazbe. Naprimjer, dok nešto snimamo pa su klavijature njoj preglasne i onda se naljuti što se njezin glas uopće ne čuje, a ja kažem da je sve super i ne smeta ništa. Pa mi ona kaže da sam joj upropastio pjesmu, a onda se nakon toga zagrlimo, poljubimo i nasmijemo", priča nam glazbenik.
Dodaje kako je dosta teško procijeniti bi li jednako funkcioniralo sve da nisu par. "Mislim da smo puno tolerantniji u svemu upravo zato što jesmo par. Da nismo par, ne znam koliko bismo se manje trpjeli i koliko bi to imalo smisla", kaže Starešinić. Druže se i s ostalim parovima na domaćoj sceni, a kaže kako su dobri prijatelji s Valerijom Nikolovskom i Viktorom Lipićem, Anom i Konradom Lovrenčićem te se poznaju s Ivankom Mazurkijevć i Damirom Martinovićem Mrlom te Antonijom i Aljošom Šreićem, koji su im isto dragi.
Tonijev bend Chui 25. siječnja u klubu Boogaloo sprema i koncertnu promociju njihova hvaljenog novog albuma "Iz kapetanovog dnevnika". Nastup Chuija, koji dolaze u novoj postavi, jedan je od najiščekivanijih domaćih koncerata u novoj sezoni. Uz više gostiju koji će se pridružiti Chuiju na pozornici, večer će otvoriti virovitički eksperimentalni sastav ZMaj kao predgrupa.
Podsjećamo kako je Chui medijske stupce intenzivno nastavio puniti početkom listopada prošle godine, netom nakon objave aktualnog albuma "Iz kapetanovog dnevnika" i singla "Sila mi je" uz recenzije koje su sadržavale isključivo visoke ocjene i riječi hvale naših i regionalnih glazbenih kritičara. Upravo je s novim albumom dodatno pomaknuo granice jazz-glazbe i osvojio publiku svih dobnih skupina, raspoloženu za nešto svježe i drugačije.