Svjetski uspjeh pred domaćom dizajnericom Ogi Antunac: Kolekcija spremna za inozemno predstavljanje
Kolekcija je već poslana u New York.
"Svake sezone nastojim otvoriti nove kreativne momente. Ove sezone naglasak je bio na boji. Kao dizajnerica poznata sam po crnoj boji, ali smo dali naglasak na svjetlije tonove ovog puta", započinje predstavljanje svoje nove kolekcije LINK by Ogi Antunac jesen-zima 2019/2020 dizajnerica Ogi Antunac.
U kolekciji se pojavljuje svijetlo siva, bež i maslinasta boja, a posebno su dominante jakne kojima je posvećena velika pažnja te vizualno dominiraju kolekcijom, što je u skladu i s dosadašnjom prepoznatljivošću LINK-a, brenda poznatog po "cool jaknama".
Kolekcija je već poslana u New York. Prva stanica je sajam u Las Vegasu, nakon kojeg se čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka. Paraleno s time, kolekcija će biti predstavljena u Düsseldorfu u Njemačkoj te Kanadi putem showrooma.
Kao i svake sezone, vizualni identitet kampanje potpisuje fotografkinja Maja Kljaić, koja se ovog puta odlučila za tehniku digitalnog kolaža, kako bi se odmaknuli od uobičajenih fashion formi.
Riječ je o sredstvu likovne artikulacije kojim su se koristili kubisti početkom 20. stoljeća za izradu svojih avangardnih djela, što se sjajno naslonilo na skulpturalnost LINK modela i plastičnost tkanine. Segmenti kolekcije, tekstura i elementi su preuzeti iz klasičnih fotografskih zapisa, uobičajenih prilikom snimanja look book-a.
Svaki od 8 kolaža predstavlja jedan od sektora kolekcije i na taj način priča priču imagea branda.