Dugo ih nismo vidjeli: Sjećate li se ovih najljepših Hrvatica?
Najljepše Hrvatice prisjetile su se dana svoje najveće slave, ali i otkrile kako život misica nije tako glamurozan kako se čini.
Najljepše Hrvatice sinoć su okupirale središte Zagreba. Iako ih nemamo priliku često vidjeti u javnosti bivše misice uživale su u ženskom druženju u organizaciji Direkcije izbora Miss Hrvatske. Svojom pojavom posebnu pozornost plijenila je bivša miss Nina Slamić Gudeljević koju u javnosti dugo nismo vidjeli.
Titulu najljepše ponijela je prije 15 godina, a i dan danas uspomene joj bude samo najljepša sjećanja. "Titula je dio mog života. Ostavila je jedan veliki i lijepi utisak na mene", kazala nam je Nina. Druženje nije propustila ni bivša Miss Ivana Petković, a kao posebna gošća stigla je i Hana Hadžiavdagić-Tabaković. TV voditeljica inače je vrlo aktivna na društvenim mrežama, no sinoć su svi, pa tako i ona, mobitele ipak ostavili po strani.
"Danas svi manje više komuniciramo putem Facebooka, maila, društvenih mreža, a cilj ovog druženja bio je da odvojimo neko vrijeme za druženje licem u lice, a ne samo putem društvenih mreža. Htjeli smo se okupiti i ponovno povezati ne samo sa misicama nego sa svima onima koji nas podržavaju u ovome što radimo", ističe Maja Vračarić iz Direkcije izbora za Miss Hrvatske.
Druženje se odvijalo pod sloganom "Život je ružičast", no u stvarnosti život misica nije toliko glamurozan kako izgleda na van. "Puno rada i truda stoji iza toga, no svi mi volimo ponekad staviti ružičaste naočale jer nam je tako ljepši svijet. Nekad treba pobjeći od svakodnevnice i dati si pet minuta ružičastih naočala, ali pri tome ne pretjerati. Čisto da se odmorimo i skupimo snage za ići dalje", govori Vračarić.
Unatoč tome što su sinoć napravili odmak od društvenih mreža direktorica najprestižnijeg izbora ljepote ne osporava važnost društvenih mreža kada je u pitanju brendiranje naših misica. "Društvene mreže su izuzetno važne. Jako je važno da su naše djevojke svugdje prisutne jer tako se profiliraju kao javne osobe. No, od samih društvenih mreža bitniji je ljudski kontakt", zaključuje Maja Vračarić.